معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
عباسی : ما فرهنگیان برنامه ریز برای موفقیت دانش آموزان هستیم و نمی توان اینگونه تلقی شود که کسانی با کلاس های خصوصی برای فرزندان خود از دیگر بچه ها غافل شوند چرا که همان دانش آموزان آینده ی جامعه هستند و بر کل افراد تاثیرگذار خواهند بود.
کد خبر: ۵۷۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 10 March 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه (س)و سالروز و ولادت امام خمینی (ره) افزود : درباره شخصیت حضرت فاطمه سخن ها گفته شده است  اما به بیانی از دکتر شریعتی اشاره می کنم که گفت "خواستم بگویم: فاطمه دختر خدیجه بزرگ است دیدم که فاطمه نیست.خواستم بگویم که: فاطمه دختر محمدۖ است دیدم که فاطمه نیست.خواستم بگویم که: فاطمه همسر علی است دیدم که فاطمه نیست.خواستم بگویم که: فاطمه مادر حسنین است. دیدم که فاطمه نیست.خواستم بگویم که: فاطمه مادر زینب است. باز دیدم که فاطمه نیست.نه، اینها همه هست و این همه فاطمه نیست.
فاطمه، فاطمه است...
شاپور عباسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : با توجه به اینکه همه خانواده ها و دیگر دستگاه ها به نوعی با آموزش و پرورش مرتبط هستند ، لازم است ما نسبت به دیگر کارمندان دولت با برنامه تر ، منظم تر و دارای روحیه تعاملی باشیم .
وی افزود : همه ی ما می بینیم مشکلات معیشتی فرهنگیان را  اما به این نکته هم باید توجه داشته باشیم که ما پذیرفته ایم در این شغل مقدس با همه ی مشکلاتش خدمت کنیم.
نمی توان با کلاس خصوصی رفتن از آینده مطمئن باشیم
 

عباسی گفت : همه ی ما باید با هم دست به دست هم دهیم و سعی در موفقیت آموزش و پرورش شهرستان داشته باشیم .
وی در ادامه افزود : ما فرهنگیان برنامه ریز برای موفقیت دانش آموزان هستیم  و نمی توان اینگونه تلقی شود که کسانی با کلاس های خصوصی برای فرزندان خود از دیگر بچه ها غافل شوند چرا که همان دانش آموزان آینده ی جامعه هستند و بر کل افراد تاثیرگذار خواهند بود. باید برنامه ریزی دقیق و منظم برای همه ی دانش آموزان داشته باشیم.
عباسی گفت : باید خود بیاموزیم و به دیگران هم بیاموزیم ، باید به این نتیجه برسیم که با برنامه ریزی دقیق همگی باهم به جلو حرکت کنیم و نباید فکر کنیم با پس زدن دیگران به موفقیت می رسیم.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد افزود : اگر در خصوص آموزش صحبت می کنیم و دغدغه داریم به این معنی نیست که کار نمی شود بلکه به این معنی است که ما باید به پله های بالاتر برویم .
عباسی گفت : آموزش و پرورش از دو واژه آموزش و پرورش تشکیل شده و همه تلاش برای موفقیت در این دو مقوله است و اگر معاونت مالی در آموزش و پرورش فعالیت می کند برای پشتیبانی از موفقیت این دو بخش تشکیل دهنده ی آموزش و پرورش است.
نمی توان با کلاس خصوصی رفتن از آینده مطمئن باشیم
 

وی بیان کرد : تربیت صحیح یعنی محو آنچه به اشتباه رایج شده است . محفوظات بیجا به درد آینده فرد و جامعه نمی خورد . ما نباید منتظر نسخه شفا بخش از بالا باشیم بلکه باید کارشناسان ما با توجه به نیازهای منطقه و دانش آموزان برنامه ریزی کنند و برای مدیران کلان بفرستند.
این مسئول افزود : با گفتن تربیت حاصل نمی شود ما باید به سمت چگونگی زندگی کردن ، تحمل کردن ، نقد کردن برویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار