امام جمعه گچساران در خطبه های این هفته گچساران حملات تندی را متوجه تاجگردون و وضعیت موجود برخی اارات گچساران نمود که البته از طرف تاجگردون هم بی جواب نماند و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی پاسخ تندی هم به وی داد.
کد خبر: ۵۷۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۵ 10 March 2018

 امام جمعه گچساران در خطبه های این هفته گچساران حملات تندی را متوجه تاجگردون و وضعیت موجود برخی ادارات گچساران نمود که البته از طرف تاجگردون هم بی جواب نماند و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی پاسخ تندی هم به وی داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام حجازی  با اشاره به  تشکیل بنیاد شهید گفت: عزت امروز ما مدیون شهدا و خانواده شهدا است و توصیه می‌کنم بنیاد شهید از دایره وظایف خودش  خارج نشود.

 امام جمعه گچساران تاکید کرد: نباید از بنیاد شهید سوء استفاده شود و در آن جریان انقلابی  کوبیده شود.

 حجازی افزود: شاهد هستیم در گچساران و در بنیاد شهید به گونه‌‌ای دیگر و علیه ارزش‌ها سخن می‌گویند.

 وی خطاب به برگزار کنندگان این جلسات عنوان کرد: چه کسی گفته است که شما این جلسات را تشکیل دهید و پاسداری که مجروح و جانباز است هنگامی که اعتراض می‌کند و پس از آن داروغه‌ها آن فرد را کتک می‌زنند اینکه نفس مردم را ببرید که کسی نفس نکشد مگر ما به دوران منصور خان باشتی برگشته‌ایم، خیر این دوران، دوران جمهوری اسلامی است.

 امام جمعه گچساران افزود: دوران بر گرده مردم سوار شدن تمام شده است چرا که برای انقلاب و نظام مردم خون دادند و شما از جایگاه نظام جمهوری اسلامی سوء استفاده می‌کنید.

 وی ادامه داد: شما به چه جرائت جانبازی را کتک می‌زنید دو جلسه بی‌جا گرفته‌اید که توصیه می‌کنیم خودتان را اصلاح کنید چرا که این حکومت ، حکومت اسلامی است.
در ادارات کسی نمی تواند نفس بکشد
 حجازی در ادامه با اشاره به جلسه هفته گذشته گچساران  و نام آوردن از نامه کروبی در آن جلسه گفت: نامه ایشان تماما بی‌تربیتی به نظام، رهبری، سپاه پاسداران و جایگاه‌های مهم نظام بود.

 امام جمعه گچساران عنوان کرد: آقایی می‌آید و در جلسه می‌گوید، آقای کروبی نامه نوشته‌اند که اولا باید گفت  چه ضرورتی دارد که این نامه را بیان کرده‌اند و ثانیا می‌گویند این نامه را  از درون حصرش نوشته است و بعد می‌‌گوید، به خوب و بدش کاری ندارم که باید گفت چرا کاری ندارید.

 وی افزود: می‌گویند آقای کروبی به رهبری نامه نوشته که اشتباهاتتان را اعتراف کنید و می‌گوید که خوب بود آقای کروبی هم به اشتباهاتش اعتراف کند و ما هم  بر اشتباهاتمان اعتراف کنیم و آقا هم به اشتباهاتش اعتراف کند.

 حجازی عوان کرد: اینها به دنبال این هستند که بگویند مردم این شهر حامیان فتنه گران هستند.

 امام جمعه گچساران اذعان کرد:  آقایان در سال 88 پرچم امام حسین (ع) را آتش زدند و تا امروز یک بار عذرخواهی نکرده‌اند و آن وقت با کمال تاسف در شهر ما نماینده شهرمان به نامه آقای کروبی استناد می‌کند که باید گفت، آقایان اشتباه گرفته‌اید.

 حجازی تصریح کرد: اینکه که شما دهان همه ادارات را بسته‌اید که کسی نمی‌تواند نفس بکشد با این موضوع فرق می‌کند چرا که انسان تا به حدی تحمل و صبر دارد.
می‌گویند سرکیسه دست ایشان است
وی با بیان اینکه شاید فردا بگوید منظور من اعتراف کردن کروبی بوده است، خاطرنشان کرد: به نیروی‌های ارزشی، سپاه، نیروی انتظامی، بازار، روحانیون و مردم گچساران  اعلام می‌کنیم خطر تا اعتقاد، نظام و ولایت رسیده است.

 حجازی گفت: برخی می‌گویند سرکیسه دست ایشان است که این جا به آقایانی که در تهران و استان نشسته‌اند می‌گویم ، آقایان بررسی کنید و پیگیر این موضوع باشید.

 امم جمعه گچساران خطاب به روحانیون ادامه داد: روحانیون این شهر داد بزنید و سپاه و نیروی انتظامی   در مقابل این حرکت بیاستید.

 حجازی افزود: امیدوارم ایشان توبه و عذرخواهی بکنند و  پایش را  در کفشی که نباید بکند، نگذارد.

 وی ادامه داد:چرا این نامه را مطرح و معنا می‌کنید آیا شما می‌خواهید مبلغ آنها باشید و این بی‌احترامی به خانواده شهدا، ایثارگران و مقام معظم رهبری است.

 حجازی عنوان کرد: هر روز به یک بهانه جلسه تشکیل می‌دهید و مردم را به مسخره در می‌آورید.

 وی خاطرنشان کرد: امیدوارم آقایان تهرانی و آقای لاریجانی به عنوان رئیس مجلس حواسشان را کمی جمع کنند که در این شهر چه می‌گذرد.
از شما ولابت پذیرترم / ولایت‌فقیه را با خون پذیرفتم

اما تاجگردون هم پاسخ امام جمعه را اینگونه نوشت :

حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجازی

با سلام و تحیات

توفیق نداشتم در شهرستان و در پای خطبه‌های نماز جمعه امروز مستمع باشم و از رسانه‌های مجازی و محلی و البته نه با واسطه فرد و یا شخص خاص، فرمایشات جنابعالی را در باب برخی از اتفاقات و رفتارها مطالعه کردم.

مدت‌ها بود در کلام استعاره و ایهام می‌شنیدم که بعضاً در فرمایشاتتان نکاتی در باب این‌جانب مطرح می‌فرمودید و به‌حکم دینم که از کودکی در پای منبر بزرگان فراگرفتم بدگمان نبوده و این‌چنین برداشت می‌کردم که منظورتان حقیر نباشد چراکه هر بار حضرت‌عالی را در جمع و یا حتی در خلوت زیارت کردم مطلبی نفرمودید و پیش خود فکر می‌کردم که ایشان امام‌جمعه است و قاعدتاً نباید تعارفی داشته باشند و می‌بایست حرفشان را رودررو به حقیر بزنند و یا حتی اگر امام‌جمعه هم نباشند و به من هم انتقادی داشته و نصیحتی داشته باشند، به‌حکم المومن مراه المومن (اگر این‌جانب را به مسلمانی قبول داشته باشند) جمله نصیحت گونه خود را مستقیماً می‌گفتند.

اما آنچه در خطبه‌ها و در باب تنویر افکار جامعه و رعایت به تقوا و روشنگری فرمودید ضرورت دیدم نکاتی به استحضار جنابعالی و ملت شریف برسانم.

چند سال پیش در جلسه‌ای که سفره گسترانید و جمعی را به احکام دین و اخلاق توصیه فرمودید به‌عنوان برادر کوچک شما این نکته را به استحضار رساندم و عرض کردم اعتقاد دارم به فرموده معصوم، علما چتر امت من هستند و از کودکی آموختم احترام علما را داشته باشم و عالمی سراغ ندارید که کوچک‌ترین توهین و بی‌احترامی از جانب من و خانواده‌ام از گذشته تاکنون شنیده و یا دیده باشند و همیشه هم از علما و آنچه بیش از همه انتظار داشته و داریم سعه‌صدر و صبر است. شنیدم در جلسه‌ای به ائمه جمعه این‌چنین فرموده شده “حضرت موسی پس از ابلاغ رسالت الهی، ابزار تقابل با طغیان فرعون و فرعونیان را شرح صدر دانست و امام معصوم نیز از لوازم اصلی اداره امور و ریاست عامه را سعه‌صدر و صبر دانسته است و بر همین مبنا ائمه جمعه محترم می‌بایستی از شرح صدر و صبوری لازم برخوردار باشند”.

جناب امام‌جمعه محترم؛

نمی‌دانم شما چگونه به ولایت‌فقیه اعتقاد پیدا کرده‌اید؟ در حجره، در مکتب، در کتاب دین و یا هر روش دیگری… اما خودم بهتر از هرکسی میدانم چگونه به ولی امر و ولایت اعتقاد پیدا کردم و عمری از من گذشته است و اواخر عمر زندگی، سیاسی و اداری‌ام است و ضرورتی ندارد بخواهم به شما دین و ولایت‌پذیری‌ام را اثبات کنم… و بگذارید بگویم در برابر ملت عزیزم این‌گونه عرض کنم که یقین دارم ولایت‌پذیری‌ام و اعتقادم به ولایت‌فقیه بیش از جنابعالی است. چراکه پذیرش ولایت‌فقیه را با خون پذیرفتم یعنی چیزی که نمی‌شود با آن معامله کرد…

شاید جنابعالی و برخی از اطرافیانتان (که توصیه بر دوری از برخی از آنان می‌کنم) به “حکم شرعی تعبدی” ولایت‌فقیه را پذیرفته باشید ولی این‌جانب ولایت‌فقیه را به شرعی تعبدی که مورد تأیید عقل و مبتنی بر فکر باشد پذیرفته‌ام و نه‌تنها به‌حکم وظیفه بلکه به‌حکم عقل نیز چنین نظامی را موردپذیرش عقل قرار داده‌ام.

آقای امام‌جمعه محترم؛

در انتهای اولین وصیت‌نامه خودم که در سال ۶۱ یعنی کمتر از ۱۶ سال سن داشتم، این‌گونه نوشتم که زیر تابوت مرا کسانی بگیرند که اعتقاد به ولایت‌فقیه داشته باشند و یا بالعکس. شاید اگر خداوند توفیق می‌داد و من هم در زمره شهدای عزیز قرار می‌گرفتم امروز چیز دیگری گفته می‌شد.

آقای امام‌جمعه محترم؛

همچون اشتباهی که در جریان دانشگاه آزاد و برداشتن روسری دختران خطبه ایراد فرمودید و حتی فرمایش مرحوم حضرت حجت‌الاسلام خواجه‌زاده را مبنی بر اشتباه در انتقال مطلب نپذیرفتید، ای‌کاش این بار حداقل تحقیق خودتان را بیشتر می‌کردید، مستندات را مشاهده و می‌شنیدید و بعد خطبه ایراد می‌کردید، چراکه پر واضح است که چنین نکرده و یا دقت نکرده‌اید و شاید نیز آن‌گونه که مراد دلتان بوده است برداشت نموده‌اید…

و نیاز به تحریک سپاه نیست! حقیقت را ببینید و بعد بفرمایید… دوست نداشتم این حرف‌ها را بزنم ولی چون دیدم این‌گونه گفتید، به دفاع از خودم و خانواده‌ام و برادر شهیدم که می‌دانم این کلام، مردم شهر و خانواده‌ام را آزار می‌دهد و حتماً تبعاتی خواهد داشت، حقیقت را می‌گویم.

در جلسه دیدار با خانواده معظم ایثارگران و شهدا که در نوع خود کم‌نظیر بود، فرزند شهیدی به هر دلیلی کلامی گفت و به توصیه من متوقف کرد (توصیه می‌کنم به‌عنوان یک امام‌جمعه حتماً فیلم این صحنه‌ها را ببینید). عزیزی ناراحت شد و پس از بیان اعتراضش صحنه را ترک کرد. در جلوی درب و بیرون از سالن به اظهار خودش که نزد من و حداقل سه انسان عاقل و مؤمن به گناهش اعتراف کرد به ناموس من و مادر شهیدم توهین زشت کرد؛ و گویا کسی وی را کتک زد. بعد از جلسه ایشان ماندند و ضمن معذرت‌خواهی، من هم از ایشان عذرخواهی کردم که با کلام فرزند شهیدی جانبازی ناراحت شد.

آقای امام‌جمعه محترم؛

فردی به ناموس مادر شهید مرحومه‌ای توهین آشکار کرد و فکر می‌کردم امروز در خطبه‌تان صدای من و دیگر خانواده شهدا می‌شوید و از اینکه زن مؤمنه مرحومه‌ای که از افتخارات این شهر بوده و در آن نشست مورد بی‌احترامی قرارگرفته، خطبه می‌دادید… اما نکردید و یا نخواستید که چنین کنید. میدانم برایتان مهم نیست و اصلاً‌حرف مرا نمی‌فهمید چون حلقه دورتان مرز گذاشته‌اند و شهدا را صف‌بندی کرده‌اید…

آقای امام‌جمعه محترم؛

مادر من، مادر شهیدی بود که همه به مردم‌داری و دلسوزی و پاکی او قسم می‌خورند، شما از کجا آمده‌اید که دفاع یک جوان از ناموس و این شهر را بی‌حرمتی به مقدسات میدانید! بس است و سکوت پیشه کنید و بدانید اگر تمام دنیا و مقامات دنیوی و تمام مال دنیا را در مقابل من و هر جوان غیرتمند این شهر قرار دهید اجازه نخواهند داد حتی به نام جانباز و ارزش و این‌گونه مسائل به ناموسش توهین شود و من را از آقای لاریجانی و دیگران نترسانید.

من، غلامرضا تاج گردون، فرزند ظفر، زاده گچساران، خادم این ملت، پذیرفته حدود ۷۵ درصد این مردم، عاشق دین، میهن و نظامم هستم، از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و خاک پاک بسیجیان و رزمندگان، به‌صراحت یک‌بار دیگر اعلام می‌کنم این و آنچه دارم را نه در بازار مکاره یافتم و نه حاضرم در این بازار مکاره دنیوی بفروشم.

آقای امام‌جمعه محترم؛

ای‌کاش وقتی از طریق تریبون مجلس و همچنین طی مکاتبات متعدد به تاراج بیت‌المال و زمین‌خواری و… در گچساران که عمدتاً مشخص است چه کسانی هستند اشاره و شفاف‌سازی کردم، شما واکنش و حتی اشاره‌ای مختصر می‌کردید تا تریبون مقدس نماز جمعه محلی برای دفاع از بیت‌المال در هر شرایط و هرزمانی باشد، اما جای سؤال است که چرا چشمانتان را روی چنین مسئله مهم و البته دفاع از حق مردم به‌راحتی بستید و انگار در این شهر حضور نداشته‌اید و یا مسائل حساس و البته عمومی این‌چنینی برایتان اهمیتی ندارد؟ و شاید گفتنش از نظر جنابعالی جایز نبوده و سلیقه‌ای فکر کرده‌اید (الله‌اعلم…).

اما در باب مطالب مطرح‌شده در شب گزارشم به مردم شریف، به استحضار می‌رسانم وظیفه خود دانسته و می‌دانم که در طی سال، برحسب تکلیف به مردم عزیزم گزارش دهم و ای‌کاش یک‌بار دیگر به آنچه گفتم و آنچه در صفحه شخصی خودم مکتوب نوشتم توجه می‌کردید و من در آنجا از پیشگاه ملت از تمام قصورم عذرخواهی کردم و البته ای‌کاش همه فرهنگ عذرخواهی را یاد می‌گرفتیم…

شما را به خداوند بزرگ می‌سپارم و به‌عنوان برادر کوچکتان توصیه‌تان می‌کنم (البته اگر نفرمایید توصیه من در حکم کفر است) به سعه‌صدر، به اخلاق زیبای اسلامی، به مهربانی، به لبخند بر لب و به رویی گشاده با مردم…

بدانید دخل و جیبی برای وکالت و کرسی وکالت ندوخته‌ام و هرگاه نظام و مردم من را لایق این وظیفه ندانند شکر گذار خداوند باری‌تعالی خواهم بود و سجده شکر بجا می‌گذارم و هرگاه هم اشتباه کردم، اعتراف کرده و یقین بدانید همچنان که در چند سال گذشته عمل کردم به‌اندازه یک‌ذره جو از حق‌وحقوق مردمم کوتاه نخواهم آمد و خدمت را تعطیل نخواهم کرد و به مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت اعلام می‌کنم فرزند شما تا آخرین لحظه به خدمتش با تمام قوا ادامه خواهد داد و ذره‌ای از اصول نظام، دین، اخلاق و گرفتن حق شما دریغ نخواهد کرد و شما هم پای حق خود بایستید چراکه شما مردمان این خاک عزیز از شعور بالایی برخوردار هستید؛ می‌بینید، می‌شنوید، اندیشه می‌کنید و سپس تصمیم می‌گیرید و البته تفاوت خدمتگزار و زورگو را به حتم می‌دانید و تشخیص می‌دهید…

غلامرضا تاج گردون

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
شهروند چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
سلام..
نمیخوام بگم حق با تاجگردونه یا امام جمعه ..ولی خداوکیلی اقای تاحگردون از موفق ترین و کارایی ترین نماینده برای مردم گچساران بوده و جز ده نفر اول مجلس و سیاست کشوره.
مشاوران امامان جمعه ادمهای خیلی تندرو هستن و جای دفاعی ندارن.
ای کاش بقیه مدیران استان بخصوص مدیران شهر ما چرام یک کم مثل تاجگردون قدرت دفاع از خود و دولتی که در ان مدیر هستند داشته باشند و دست به سینه و نان به روز خور نباشن.

با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
تاج گردون يكي از افراد منافق و دو چهره استان است و به نحو احسن بوقلمون صفتي را آموزش ديده و استاد شده. حنايت ديگر رنگي ندارد
فريد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
با اينكه اينجانب بختيارى هستم ولى گچسارنى اصيل اصيل هستم طايفه هاى بومى حكم اهل كوفه رادارن هم به برادر خوبم وهم به حاج آقا توصيه ميكنم مشاوران بومى نداشته باشىد كه فقط بايد جيب خودش وايل او راپر كنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
نه ايشون خوبه نه اوشون : ......هردوتاشون.
آراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
دورو تر از تاجگردون مگه وجود داره. واقعا برا خودش عمرو عاصی هست
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
به نام خدا و سلام به مردان نام آور . مردان شجاع که ماندگار تاریخ هستند . بنده تشانی بهبهان نشینم. همه میدانند که در گذشته نه چندان دور بهبهان به علت امکان خدمات دهی در جنوب ایران معروف بود اما الان . الان گچساران ، یاسوج و.... پیش افتاد .آنهم با داشتن مردان با دانشی همچون تاجگردون . ایشان گوی سبقت را از نمایندگان تهران و اصفهان نیز ربوده است . ایشان یک نفر نیست بلکه چندین نفر هست .
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
جناب تاجگردون لطفا از ظرفیت مردم پله نسازید که دیگه تموم شد. اون جلسات شبانه ای که در خونه جناب فلانی برگزار می کنید و برای زمین زدن بعضیا نقشه می کشید رو فراموش نمی کنیم
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
سلام برادر عزیزم آقای تاجگردون شما واقعاً یک انسان به تمام معنا هستید امام جمعه چه مشکلی با شما داشته که این حرفها را زده مگر ماشو خوردی کاش همه مثل تو بودن موفق باشی برادر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
اقای تاجگردون به جواب درست حسابی نداده نشون میده ریگی توی کفشش هست
مرگ بر ضد ولایت فقیه
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
تاجگردون جان برو با ماشین چند میلیاردی ات توی تهران بچرخ....فتنه گر و دروتر از تو خودتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
تاجگردون هرچی وهرکی باشه انسان مثبتی است مثبتیش به منظورمن این است که باحرفهای کوبنده اش دهن همچه ........ رومیماله اینها وامثال یه مشت ,........هستن که بایداینطوری جواب بگیرین من بچه دهدشتم وهیچ خیری ازتاجگردون ندیدم ولی باعث افتخاره که بچه استانه واینگونه جسوره واگه حق خودم راهم بخوره راضیم چون غیرت داره بکوب له کن ادمهای دورورامردباغیرت و
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
اقای تاجگردون افتخار استان است ایشالا خدا نگهش داره
جمالی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
من در استان کهگیلویه زندگی نمیکنم
و نظر من هیچ ربطی به اختلاف امام جمعه و شخص ایشان ندارد
اما از منابع موثق شنیدم که اقای تاجگردون در بکار گیری نیروهای بومی از انطرف بام پایین رفته متاسفانه.
جالب اینه که خودش روشنفکر جا میزنه بین عوام!!!!
ایشان معتقد است که بچهای کهگیلویه و یاسوج بومی نیستند
وتاکید بسیاری در بکار گیری بچهای مخصوصا باشت دارد
این تفکر یعنی نهایت نژاد پرستی
افراد نژاد پرست در افکار عمومی مردودند.
دوما اینکه در دفاع خودش مرتب خودش را برادر شهید جامیزند یعنی شهید را سپری برای دفاع از خودش میداند
در دفاع خودش عرض نکرد جز مادرش که مادر شهد است و همه میپرستنش و شهید منهای ایندو چه دارد این میرسونه که از اعتماد بنفس کافی برخوردار نیست .
در مرحله اخر اقای تاجگردون که دکتر بهش میگن
نمیتونه طوری صحبت که کلماتی که بکار میگیره با ۱ دیپلم فرق کنه
من که متوجه نشدم ۱ دکتر داره از خودش دفاع میکنه!!!!
من هیچ وقت ایشون ندیدم نمشناسم ولی به قول علی ( ع) هنر مرد زیر زبانش نهفته است.با دفاعی گه کرده سوادش در حد یک دیپلم و یک نژاد پرست.که فقط به فکر بچهای باشت هستش. دیگر بهش افتخار نمیکنم بعنوان یک هم استانی که در استان دیگری زندگی میکنم.
افتخارش برای باشتیها
علی رضا آرش کوشک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
سلام آقای تاجگردون شما واقعا چرا اینکار هارا با جانبازان میکنید اگر همین جانبازان نبودند شما نمیتوانستیدراست راست توی شهر با ماشین چند میلیاردی چرخ بزنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار