از این رو با اشتیاق و افتخار، تجدید عهد می کنم که در هر جایگاه و موقعیتی، خدمت به خانواده عظیم و ارزشمند دانش آموزان و فرهنگیان را سرلوحه برنامه های خود قرار دهم و پاسدار حرمت فرهنگی و شأن معلمی باشم.
کد خبر: ۵۶۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸ 17 February 2018

در جامعه امروزی و پشت پرده تعیین مدیران دستگاه های دولتی ، اتفاقات ، نشست و برخاست ها ، رایزنی ها و لابیگری های زیادی اتفاق می افتد و گاها در این رقابت ها دلخوری بوجود می آید و تهمت های زیادی هم زده می شود. اما هستند تودیع و معارفه هایی که به خوبی و خوشی تمام می شوند نه خبری از افشاگری های دقیقه نود هست و نه قهر و عجز و ناله!
انتخاب مدیر آموزش و  پرورش شهرستان بویراحمد یکی از انتخاب هایی بود که پس از رقابت شدید پشت پرده بین دو گزینه اصلی یعنی علی حسن زاده که برخی خبرهای غیره رسمی وی را از حمایت زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برخوردار می دانند و سید نظام مرادی که سرپرستی موقت این دستگاه فرهنگی را هم یدک می کشید و باز هم بنابر خبرهای غیره رسمی گزینه مورد نظر زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش بود ، معرفی شد .
اما نکته جالب این رقابت ، رفاقت هر دو نامزد پست مورد نظر در دوران چند ماهه ی تلاش های سیاسی پشت پرده بود و اینکه پس از معرفی مدیر جدید ، هر دو نفر نهایت ادب و اخلاق را سرلوحه کار خود قرار داده و سعی کردند این تغییرات برعکس تلاش های سیاسیون خارج از آموزش و پرورش را امری عادی و پذیرفته شده نشان دهند .
 علی حسن زاده به عنوان مدیر جدید از لحظه به دست گرفتن سکان مدیریت شهرستان بویراحمد همواره از تلاش های سید نظام مرادی و معاونین وی تقدیر نموده است . سید نظام مرادی در همان روز تودیع و معارفه با دیدگاه مثبت به انتخاب حسن زاده نگاه کرد و آرزوی موفقیت برای وی نمود و از همکاران خود هم خواست که نهایت همکاری را با وی داشته باشند. ضمن اینکه در نامه ای با عنوان" خداحافظی" نهایت ادب و اخلاق را سرلوحه خود قرار داده و مجددا برای حسن زاده آرزوی توفیق نموده است. و البته این نامه را می توان به عنوان تلنگری به مدیرانی قلمداد کرد که ظرفیت تغییر و تحولات را ندارند و پس از کنار گذاشته شدن ، تازه به فکر افشاگری ! می افتند.
آنچه در ادامه آورده می شود،متن خدا حافظی سید نظام مرادی سرپرست و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد است که وی برای همکاران خود فرستاده است.
بسم الله الرحمن الرحیم
وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا
و بگو: پروردگارا! مرا در هر كارى به درستى وارد كن و به درستى خارج ساز، و از جانب خود برايم حجتى يارى بخش پديد آور.
( سوره اسراء آیه 80)
همکاران ارجمند، جامعه خدوم و شریف فرهنگی شهرستان، پیشکسوتان، اولیاء محترم و دانش آموزان عزیز
سلام علیکم
احتراماً اکنون که به لطف و فضل خداوند متعال مقدر گردیده پس ازمدتی حضور درمعاونت پرورشی وتربیت بدنی و چند ماهی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، دیگر درخدمت دوستان وعزیزان نباشم برخود فرض می دانم ازهمدلی، همفکری، همکاری و محبت همه همکاران تقدیروتشکرنمایم. قطعاً خاطرات خوب همراه بودن با همکارانی چون شماهرگزازفکروذهن این حقیر فراموش نخواهدشد. تجارب ارزنده وگرانبهایی که ازتعامل وهمکاری باشما خوبان طی این مدت نصیب اینجانب گردیده است بعنوان ره توشه ای است که درتمامی مراحل زندگی ازآن استفاده خواهم نمود. بی شک هرگونه فعالیت، حرکت وبرنامه مثبت وسازنده ای اگردرحوزه مدیریت و معاونت پرورشی دراین مدت صورت پذیرفته درسایه فضل ولطف پروردگار متعال وهمکاری وتلاش بی شائبه شما دوستان و همکاران عزیزبوده است که ازتمام عزیزان وخوبان تشکروتقدیر می نمایم. دراین مسیر بابت کوتاهی ، قصور، اشتباهات ونواقصی که ازاین حقیر طی این مدت سرزده است ازشما عذرخواهی نموده وحلالیت می طلبم وخداوندرا شاهد می گیرم که درطول خدمتم دراین حوزه ازهیچ کوششی دریغ ننموده ودرحد توان وظرفیت محدودم تلاش نموده ام. لازم می دانم ازهمه دوستان و برادرانی که با صداقت و صمیمیت با اینجانب تشریک مساعی نمودند تشکر نمایم، بویژه از ایثارگران، جانبازان، آزادگان، خانواده معظم و محترم شهدا، روحانیت معزز و بسیجیان عزیز، مسئولین شهرستانی و استانی ، فرهنگیان محترم و دانش آموزان گرانقدر به ویژه مربیان و معاونین پرورشی، و تربیت بدنی ،مشاوران،مدیران مدارس، کارشناسان حوزه پرورشی،وتربیت بدنی، مجموعه همکاران خوب و پر تلاشم در مدیریت شهرستان، قشر زحمتکش و خدوم خدمتگزاران، سرایداران و رانندگان، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم و از همه حلالیت می طلبم.وبرای برادر عزیزم حسن زاده آرزوی موفقیت وسربلندی دارم .وبه ایشان این مسولیت جدید را تبریک عرض نموده
سرانجام اینکه برای بنده ، تعلیم و تربیت در معنای تمهید بستر برای شکوفایی و بالندگی انسانیت انسان ها، نه فقط شغل اداری بلکه معنای زندگی انسانی و ارزنده ترین هنر و ماموریت است؛ از این رو با اشتیاق و افتخار، تجدید عهد می کنم که در هر جایگاه و موقعیتی، خدمت به خانواده عظیم و ارزشمند دانش آموزان و فرهنگیان را سرلوحه برنامه های خود قرار دهم و پاسدار حرمت فرهنگی و شأن معلمی باشم.
سید نظام مرادی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار