جوابیه به خبر تابناک کهگیلویه و بویراحمد
باید یادآور شویم یکی از رویکردهای اصلی آبفای استان تعاملی با حوزه آموزش و پرورش و مدارس استان در زمینه پرداخت آب بهای مدارس بوده است و از سوی دیگر باید در نظر داشته باشیم با توجه به کمبود آب و شرایط تنش آبی پرداخت آب بها نقش موثری در مدیریت مصرف، کاهش هدررفت آب و استمرار خدمات رسانی به مشترکین دارد.
کد خبر: ۵۶۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 17 February 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، چند روز پیش خبری در سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد با تیتر(استاندار یا فرماندار هم بگوید ، برخی مدیران راه خود را می روند! / شاهکار آب و فاضلاب با قیچی کردن انشعاب آب مدرسه +تصویر) منتشر شد که در برخی رسانه ها هم بازنشر شد . شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به این خبر واکنش نشان داده که عینا در ادامه منتشر می شود.
متن ارسالی آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال درج خبری از سوی برخی رسانه های استان مبنی قطع آب دو مدارس ابتدایی شهید خرم روز و شهید صولتیان شهر یاسوج جهت تنویر افکار عمومی ذکر چند نکته  ضروری  می باشد.
اول اینکه کاربری ملک مذکور مسکونی بوده و با توجه به تغییر کاربری این ملک و تبدیل آن به مدرسه  اقدامات لازم برای تبدیل این انشعاب به انشعاب تحصیلی‌ انجام نگرفته است.
دوم اینکه هرگونه قطع انشعاب با  اخطار قبلی خواهد بود و در مورد این مدارس نیز 48 ساعت قبل از  زمان قطعی اخطارهای لازم برای پرداخت آب بها انجام شده است و علاوه بر این تماس تلفنی با مسئولان مدارس مذکور صورت گرفته است.
سوم اینکه برابر بند 39-4-23-1 آیین نامه عملیاتی شرکت آب و فاضلاب در صورت عدم توجه مشترک به اخطارهای ماموران آب و فاضلاب، انشعاب آب تا پرداخت آب بها قطع خواهد شد.
چهارم اینکه انشعاب مذکور به صورت روکار و  غیر استاندارد نصب شده و ضوابط فنی به هیچ وجه در نصب این انشعاب  رعایت نشده است.

در پایان باید یادآور شویم یکی از رویکردهای اصلی  آبفای استان  تعاملی با حوزه آموزش و پرورش و مدارس استان در زمینه پرداخت آب بهای مدارس  بوده است و از سوی دیگر  باید در نظر داشته باشیم با توجه به کمبود آب و شرایط تنش آبی پرداخت آب بها نقش موثری در مدیریت مصرف، کاهش هدررفت آب و استمرار خدمات رسانی به مشترکین  دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار