رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان از ماموریت های انجام شده در روز گذشته توسط پرسنل اورژانس خبر داد.
کد خبر: ۵۶۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۳ 16 February 2018

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان از ماموریت های انجام شده در روز گذشته توسط پرسنل اورژانس خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل ازروابط عمومی اورژانس 115 استان، جلال پوران فرد گفت: ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز گذشته مردی ۱۹ ساله ساکن نورآباد ممسنی بر اثر واژگونی موتور سیکلت دچار مصدومیت شدید شده بود که توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ به گچساران به بیمارستان نورآباد انتقال داده شد.

وی بیان کرد: ساعت ۱۴ و ۱۶ دقیقه نیز واژگونی یک خودروی پژو در سپیدار روستای امامزاده محمد سید عیسی گزارش شد که پرسنل اورژانس در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند.

پوران فرد عنوان کرد: در اثر این واژگونی یک نفر دچار مصدومیت شده بود که در مرحله اول توسط اورژانس سپیدار خدمات رسانی شد و سپس توسط اورژانس هوایی یاسوج به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد.

رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان ادامه داد: ساعت ۲۲ شب گذشته نیز در اثر واژگونی یک خودروی پراید در محور تنگ تامرادی سپیدار ۴ نفر دچار مصدومیت شدند که توسط کد سپیدار و دشت روم به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.

وی بیان کرد: در هر دو حادثه پرسنل اورژانس ۱۱۵ در سریع ترین زمان خود را به محل حادثه رساندند و عملیات امداد رسانی را انجام دادند.
 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار