به منظور خدمت رسانی مطلو بتر، ترویج و تسهیل امر گردشگری و همچنین پاسخگویی به نیاز مهمانان نوروزی اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لنده برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ 15 February 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد به منظور خدمت رسانی مطلو بتر، ترویج و تسهیل امر گردشگری و همچنین پاسخگویی به نیاز مهمانان نوروزی اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لنده برگزار شد.
در این نشست خیراندیش رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان لنده و دبیر ستاد در ابتدای این جلسه  هدف از تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر را هماهنگی بین دستگاههای خدمات رسان برای استقبال بهتر از مهمانان نوروزی عنوان  کرد وگفت: یکی از راه های جلب رضایت گردشگران و مهمانان نوروزی تعامل و همکاری بین کلیه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر  شهرستان می باشد. 

وی ضمن تشکر از اهتمام جدی فرماندار و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لنده برای مهیا کردن امکانات و تسهیلات لازم جهت نوروز 97، افزود: کلیه روسا و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر برنامه ها و اقدامات خود را که برای گردشگران نوروزی مد نظر دارند، به  فرمانداری و دبیرخانه ستاد جهت جمع بندی ارسال نمایند.

رئیس آموزش وپرورش لنده در نشست کار گروه تسهیل سفر های نوروزی گفت : ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران نوروزی از مهمترین فعالیت های ستاد اسکان اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده است.

علی جاویدان تصریح کرد: به منظور تسهیل اسکان گردشگران امسال ضمن آمادگی مرکز اسکان در سطح شهر در سطح چهار روستاهای شهرستان پذیرای گردشگران خواهیم بود.

جاویدان با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در راستای تسهیل خدمات سفر به گردشگران و همچینن ایجاد انگیزه سفر در آینده به شهرستان گفت: امسال وضعیت رفاهی اتاق های اسکان مسافران نوروزی نسبت به سال ها گذشته متفاوت تر و از نظر امکانات رفاهی چند برابر شده است که دراین راستا ستاد اسکان در سطح شهر لنده اتاق های اسکان شهری را از ۸ اتاق به ۱۷ اتاق افزایش داد.

رئیس آموزش وپرورش لنده افزود: شیفت بندی جهت اسکان و پذیرایی از میهمانان و گردشگران نورزی متشکل از گردشگران فرهنگی و غیره آماده است و همچنین اسکان مسافران نوروزی به صورت اینترنتی خواهد بود.

اولین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان لنده تشکیل شد

 

سید باقر افشین نماینده صنعت ،معدن وتجارت نیز در نشست کارگروه تسهیل سفر های نوروزی با اشاره به تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و کمبودهای موجود در بازار گفت: تدابیر لازم در خصوص تامین کالاهای مورد نیاز در ایام تعطیلات عید نوروز اندیشیده شد و هیچ مشکلی دراین زمینه نداریم.

افشین با اشاره به لزوم خدمات دهی به گردشگران و مردم در ایام نوروز افزود: لیست کشیک نوروزی واحدهای خبازی تنظیم و سهمیه آرد برای این ایام نیز اضافه بر سهمیه ماهیانه در نظر گرفته شده است.

نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان های کهگیلویه ولنده تصریح کرد: شهروندان لنده ای برای تهیه برنج دراین ایام نگران نباشند زیرا هماهنگی های لازم دراین زمینه صورت گرفته است.

وی تاکیدکرد:در سه سال گذشته هیچ افزایش قیمتی در خصوص قیمت نان نداشتیم ولی متاسفانه بیشتر واحد های خبازی اقدام به کم فروشی و کاهش وزن چانه دارند که انتظار می رود مردم اطلاع رسانی کنند.

افشین از معرفی 38 واحد خبازی در شهرهای لنده و دهدشت به دلیل کم فروشی به تعزیرات حکومتی خبرداد.

نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان های کهگیلویه ولنده تصریح کرد: هیچ قدرتی در خصوص تعطیلی واحد های خبازی متخلف را نداریم و عملاً قانون گذار این اجازه را هم به ما نمی دهد و تنها راه حل معرفی به تعزیرات حکومتی است.

توحیدی رئیس جمعیت هلال احمر لنده در نشست خدمات سفر نورزی گفت : در ادامه ارائه خدمات متنوع به گردشگران و مسافران نوروزی بیش از 170نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر شهرستان لنده در برنامه های سفرهای نوروزی همکاری متقابل خواهند داشت و از هم اکنون نیز برنامه ریزی های لازم جهت شیفت بندی برنامه ریزی شده است .

گزارش"مجید مرادی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار