این ورزشکار لنده ای درصدد هست با هنرنمائی خود و روپائی زدن با توپ فوتبال، فوتسال و تنیس در رده سنی نوجوانان رکورد شکنی کند
کد خبر: ۵۶۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 14 February 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد ، محمد رضا عزیزی نوجوان لنده ای زیر نظر مربی خود سلمان شهبازی بازیکن اسبق تیم های برق شیراز، شاهین بوشهر، شهرداری یاسوج ،نیروی زمینی تهران که این روزها در کسوت مربیگری در زادگاه خود لنده فعالیت دارد در حال آماده سازی برای رکورد زنی در روپائی با توپ فوتبال ، فوتسال و تنیس هست .

بنابراین گزارش این ورزشکار لنده ای درصدد هست با هنرنمائی خود و روپائی زدن با توپ فوتبال، فوتسال و تنیس در رده سنی نوجوانان رکورد شکنی کند .

ورزشکار لنده ای در صدد هست رکورد خود در قسمت تایم و تعداد روپائی ثبت شده به عنوان رکورد کشور را تصاحب کند .

محمد رضا عزیزی نوجوان لنده ای امروز با دعوت از مردم و مسولین لنده به محل تمرینات خود به صورت نمادین با انواع توپ ، چندین ساعت هنرنمائی کرد تا مسولین شهرستان از نزدیک خلاقیت این نوجوان را ببینند و در ادامه راهش به کمک او بیایند .

رئیس اداره ورزش و جوانان لنده در حاشیه تمرینات محمد رضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک وعده داد در راستای ثبت رکورد روپائی این ورزشکار همکاری لازم را انجام می دهد .
همچنین ایرج جرنده رئیس شورای شهر لنده که به محل تمرین این ورزشکار آمده بود وعده همکاری داد .

گفتنی است سلمان شهبازی مربی مدرسه فوتبال ستارگان لنده نیز در راستای ثبت رکورد روپائی محمد رضا عزیزی گفت : درحال رایزنی با مسولین رکورد گیری در ایران برای دعوت به لنده هستیم .

گزارش"مجیدمرادی

دانلود

 

 

 

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار