با حضور مسوولان صورت گرفت؛
طرح گازرسانی فاز دوم قلعه‌رئیسی، دیشموک و 108 روستای تابعه با حضور مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
کد خبر: ۵۶۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸ 10 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، قبل از ظهر امروز طرح گازرسانی فاز دوم قلعه‌رئیسی، دیشموک و 108 روستای تابعه با حضور حسنوند رئیس کمیسیون انرژی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تبریک دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این انقلاب ثمره هزاران خون شهید و مردمی‌ترین انقلاب، انقلاب اسلامی ایران است.

احمدی در ادامه با بر شمردن ویژگی‌های انقلاب اسلامی و اهمیت پاسداری از این انقلاب، گفت: همه ماها فردا با حضور خودمان در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پایبندی‌مان را به اصول نظام و حمایت بی‌دریغ از دستاوردهای ارزشمند انقلاب به منصه ظهور خواهیم گذاشت. و به دشمنان ثابت خواهیم کرد که ذره‌ای از مبانی فکری و انقلابی خود کوتاه نخواهیم آمد و پای انقلاب خود ایستاده‌ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه 7 هزار و 200 خانوار با جمعیت 30 هزارنفری از مردم شهرستان کهگیلویه از نعمت گازبرخوردار می شوند.

وی افزود: اعتبار این پروژه را 550 میلیارد ریال برشمرد و گفت: پروژه به صورت Epc در حال اجرا است که شامل 373 کیلومتر خط تغذیه و توزیع است.

احمدی با بیان اینکه خدمات نظام به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اصلاً قابل مقایسه با گذشته نیست، تصریح کرد: گاز رسانی به دو شهر و 108 روستای تابعه، رتبه یک بودن پیمانکار پروژه و انجام کار در جبهه‌های مختلف عملیاتی این پروژه را از دیگر پروژه های در حال اجرای استان متمایز کرده است.

خـــــبرنگار: سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
کی نوبت گاز رسانی به روستاهای کمال شهر تهران می رسد این که بیخ گوش شماست .البته برای شهرک صنعتی که همه سرمایه داران ان از کله گندهای ومسولین رده بالای مملکت است گاز دادند برق دادند ولی به باغ ها وخانهای روستایی کمال شهرندادند . بی اب هستند .هنوز لوله کشی اب ندارند چه برسد به گاز .............فقط شهرک صنعتی باید جاده اش اسفالت می شد . اب داده می شد گاز کشیده میشد د .......برای روستاییان نه .یک طرف جاده را به خاطر بزرگان و ژن های خوببرای . رفت امد انها اسفالت کردن یک طرف را خاکی گذاشتند تا روستاییان رفتامد کنند ببنید عدالت جمهوری اسلامی ا ..درصورتی اب چاهای این روستا را بردند برای شهرک صنعتی ..همه درختهای باغها دارد خشک می شود.......میان ماه ما و با ماه گردون .....تفاوت از زمین است تااسمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار