اخبار حوادث کهگیلویه و بویراحمد
امروز هم اورژانس ۱۱۵ یاسوج روز پرکاری را پشت سر گذاشت و در یکی از سه حادثه‌ای که رخ داد مجبور به استفاده از اورژانس هوایی شد.
کد خبر: ۵۶۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 10 February 2018

امروز هم اورژانس ۱۱۵ یاسوج روز پرکاری را پشت سر گذاشت و در یکی از سه حادثه‌ای که رخ داد مجبور به استفاده از اورژانس هوایی شد.
مسمومیت ۷ نفر از اعضای یک خانواده
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت ۷ نفر از اعضای یک خانواده با گاز زغال در یاسوج خبر داد.

جلال پوران فرد با بیان اینکه این گازگرفتگی در ساعت ۲۰ و۱۶ دقیقه جمعه (20 بهمن ماه 96) به وقوع پیوست، گفت: ۷نفر که ۵ کودک و دو بزرگسال بودند مسموم شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با اعلام این خبر به مرکز پیام مبنی بر ایجاد سرگیجه و تهوع اعضای یک خانواده بلافاصله اکیپ اورژانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از بررسی های صورت گرفته توسط اکیپ اعزامی مشخص شد اعضا این خانواده در اتاقی بسته و بدون روزنه برای گرم کردن خود از زغال استفاده کرده و دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شده اند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان افزود: پنج نفر از مسمومین توسط پرسنل، پس از اقدامات درمانی سرپایی از انتقال به بیمارستان ممانعت کردند.

پورانفرد اذعان داشت: دو  نفر از مسموم شدگان نیز که مادر و کودک ۱ ساله بودند به بیمارستان امام سجاد (ع) انتقال داده شدند.
نجات مادر باردار توسط اورژانس هوایی
در خبری دیگر ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان مادر باردار ۳۶ساله در روستای چارمور سپیدان خبر داد.
جلال پوران فرد با بیان اینکه این خبر امروز (جمعه ۲۰ بهمن ۹۶ ) ساعت۱۲ و ۲ دقیقه به مرکز پیام یاسوج گزارش شد، گفت: پس از اعلام خبر بلافاصله آمبولانس دمچنار به محل اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان افزود: با توجه به اورژانسی بودن وضعیت مادر باردار، اورژانس هوایی یاسوج نیز به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: پرسنل اعزامی بعد از اقدامات درمانی متناسب با وضعیت مادر باردار، بیمار را به بیمارستان امام سجاد انتقال دادند.
واژگونی پراید و مصدومیت ۵ نفر
 در خبر سوم حوادث امروز رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان از واژگونی خودرو پراید در ۱۰ کیلومتری یاسوج (شهرک ولایت) و مصدوم شدن ۵ نفر از سرنشینان پراید خبر داد.

پوران فرد با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۰و ۱۷ دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست گفت: درپی اعلام این خبر بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از منطقه ۳شهری یاسوج و پایگاه دشتروم به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: تکنسین های اعزامی بعد از ارائه خدمات اورژانسی، هر ۵ نفر را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار