وام مسکن به مبلغ 400 میلیون ریال با سود 12 درصد و بازپرداخت 144 ماه و وام مرابحه به مبلغ 70 میلیون ریال با سود 12 درصد و بازپرداخت 36 ماه ، می باشد.
کد خبر: ۵۵۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 24 January 2018

یکی از موارد در خصوص توجه به مشکلات فرهنگیان تعاملی است که بین بانک ملی و وزارت آموزش و پرورش وجود دارد که در این زمینه اعطای تسهیلات در سرفصل هایی مصوب به فرهنگیان باشرایط تعیین شده پرداخت می شود.

اخیرا تعدادی تسهیلات در قالب دو سرفصل مرابحه و مسکن برای اعطا به فرهنگیان تصویب و به آموزش و پرورش ابلاغ شده است. در همین زمینه روز گذشته جلسه ی تعیین اولویت های این وام در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار گردید .
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در حاشیه این جلسه به تابناک گفت : تسهیلات اعطایی در دو سرفصل مرابحه و مسکن است که در این جلسه با توجه به پایان سال اعلام شد با هماهنگی های لازم درون دستگاهی هر چه سریعتر تمهیدات برای ارسال متقاضیان با اولویت های تعیین شده به اداره کل آموزش و پرورش صورت گیرد.
سید نظام مرادی افزود : این اولویت ها مطابق با بخشنامه های ارسالی به مدارس تعیین شده و لازم است در این خصوص دقت کافی صورت گیرد.
 
شرایط اعطای وام مسکن و مرابحه به فرهنگیان + جزئیات


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم در این خصوص گفت : همه ی اطلاعات متقاضیان برابر با بخشنامه ارسالی تنظیم و تعیین اولویت گردیده است.

شاپور عباسی افزود : پس از بررسی شرایط اعلام شد حداکثر تا روز پنج شنبه 5 بهمن 96 اسامی به اداره کل آموزش و پرورش جهت طی نمودن مراحل و اولویت بندی معرفی به بانک ارسال گردد.
 
 
شرایط اعطای وام مسکن و مرابحه به فرهنگیان + جزئیات


جزئیات وام مرابحه و وام مسکن
کارشناس مسئول تعاون و رفاه فرهنگیان هم در تشریح جزئیات این جلسه گفت : 39 فقره وام مسکن با اولویت زنان سرپرست خانوار با در نظر گرفتن بالاترین سابقه خدمتی و ارائه اسناد معتبر (فوتی شوهر یا مطلقه بودن) پرداخت می گردد.

عزیز ارجمند افزود : 472 فقره تسهیلات اعطایی مرابحه با در نظر گرفتن اولویت های تعیین شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد که طی بخشنامه ای به مدارس ارسال شده بود ، شامل : سابقه خدمت و کسانی که سال گذشته از این بند تسهیلات استفاده ننموده اند معرفی می گردند.
 
شرایط اعطای وام مسکن و مرابحه به فرهنگیان + جزئیات


ارجمند در خصوص مبلغ و نحوه بازپرداخت این تسهیلات گفت : وام مسکن به مبلغ 400 میلیون ریال با سود 12 درصد و بازپرداخت 144 ماه و وام مرابحه به مبلغ 70 میلیون ریال با سود 12 درصد و بازپرداخت 36 ماه ، می باشد.

ارجمند در پایان تاکید کرد : پرداخت وام منوط به تایید نهایی بانک است که در صورت تایید نشدن متقاضی از سوی بانک عامل ، آموزش و پرورش هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
حاگم شهری که مرغابی بود بر سر ان شهر رسوایی بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار