کد خبر: ۵۵۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 17 January 2018
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمونه گیری ژنتیک از خانواده خدمه نفتکش سانچی در شهرستان باشت این استان انجام شده است .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد«کامروز امینی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود : پس‌ از یافتن اجساد ۳تن از خدمه کشتی سانچی، برای بررسی و احراز هویت اجساد باید از تمام خانواده‌های 32 دریانورد فوت شده در این حادثه‌، نمونه‌ی ژنتیکی تهیه شود .

وی بیان کرد: در این راستا، پس از هماهنگی بین سازمان پزشکی قانونی کشور و سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران، با توجه به سکونت یکی از خانواده‌های خدمه نفکش سانچی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، از پدر و مادر مرحوم ایوب مظفری نمونه‌ی ژنتیکی تهیه شده است .

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: روز سه شنبه، 27دی ماه با اعزام کارکنان آزمایشگاه پزشکی قانونی استان به روستای "برمامیون" از پدر و مادر مرحوم مظفری نمونه جهت آزمایش ژنتیک اخذ و به آزمایشگاه ژنتیک سازمان پزشکی قانونی کشور ارسال شد.

امینی اضافه کرد: این اقدام در جهت مساعدت به خانواده داغدار متوفی، تسریع در ارسال نمونه و در راستای وظیفه سازمان پزشکی قانونی کشور در تعیین هویت اجساد انجام گرفت.

به گزارش ایسنا، به‌دنبال برخورد نفتکش سانچی با یک کشتی باربری چینی در تاریخ 16 دی، نفتکش ایرانی دچار حریق شد و 32 پرسنل حاضر در آن فوت کردند؛ تاکنون اجساد سه تن از این افراد پیدا شده است .

لازم به ذکر است که "ایوب مظفری آبده گاه" 25 ساله، اهل روستای "برمامیون" خان احمد از توابع شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد مهماندار کشتی نفت کش سانحه دیده سانچی بود که جان خود را در این حادثه از دست داد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار