حجت الاسلام و المسلمین مزارعی : با توجه به کیفرخواست صادره ازسوی دادسرا، این افراد به اتهام محاربه مورد محاکمه قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۵۵۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷ 17 January 2018

عصر چهارشنبه پانزدهم آذر ماه بود که سردار مهدی انصاری ؛ فرمانده انتظامی استان در خبری فوری گفت:  در یک عملیات ویژه، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند قاتلان و سارقان مسلح و فراری طلافروشی گچساران را دستگیر و سلاح و طلاجات مسروقه را کشف و ضبط کند.

وی افزود : در شهریور ماه امسال سارقان با دستبرد مسلحانه به مغازه طلافروشی "قدم خیر" در شهر دوگنبدان دو تن از صاحبان مغازه را کشتند و یک نفر دیگر را مجروح کردند که این افراد سارق مسلح سپس با مقدا زیادی طلای سرقتی، با یک دستگاه خودروی سواری از محل متواری شدند.

سردار انصاری خاطر نشان کرد : پس از گذشت حدود سه ماه از این جنایت و سرقت مسلحانه طلافروشی، ماموران پلیس آگاهی استان موفق شدند سارقان را دستگیر کنند.

سرعت در محاکمه به اتهام محاربه

از آنجا که چنین اقداماتی به عنوان محاربه محسوب می شوند و مردم هم انتظار برخوردهای فوری با کسانی که امنیت جامعه را به خطر می اندازند ، دارند ، کیفر خواست این دو سارق مسلح به اتهام محاربه صادر گردیده تا یک گام به صدور و اجرای حکم نزدیکتر شوند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: کیفرخواست دو نفر از افرادی که سرقت مسلحانه از طلافروشی گچساران داشتند، صادر شد.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی افزود: با توجه به کیفرخواست صادره ازسوی دادسرا، این افراد به اتهام محاربه مورد محاکمه قرار خواهند گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: پرونده برای ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان ارسال شده است و تلاش ما این است که رای قطعی و اجرا شود.

در جریان سرقت از یک طلافروشی در یکی از خیابان‌های پرتردد این شهرستان دو نفر از صاحبان طلافروشی کشته شدند و هفت کیلو طلا به سرقت رفت.

چندی قبل رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد از دستگیری ۵ نفر از سارقان اصلی طلافروشی این شهرستان نیز خبرداد.
 
جزئیات آخرین اقدامات قضائی پرونده سارقان طلافروشی گچساران / سرعت در محاکمه به اتهام محاربه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
اعدام کنیدسگ صفتان
Mosle
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
هرچند بدلیل فقر ومشکلات دست به هرکاری میزنن ولی حقشون اعدامه چون قتل عمد انجام دادن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
اینا را در مله عام اعدام کنند تا بازدارندگی داشته باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار