رییس بهداشت و درمان کهگیلویه؛
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: 19 طرح بهداشتی و در مانی در مناطق شهری و روستایی بخش های مختلف این شهرستان در دست اجراست.
کد خبر: ۵۵۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶ 15 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، کورش داوری اظهار داشت: این طرح‌ها از محل‌های مختلف با همکاری خیرین، بنیاد علوی، طرح تحول نظام سلامت و طرح‌های ملی و استانی در حال اجراست و پیشرفت فیزیکی 25 تا 85 درصدی دارند.

وی افزود: مرکز جامعه سلامت روستای چنگلوا، کلایه سفلی، قلعه دختر و پایگاه بهداشتی سوق از طرح‌های خیرساز می باشند که اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال دارا هستند.

داوری تصریح کرد: مرکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی دیشموک با اعتبار 15 میلیارد ریالی و پیشرفت فیزیکی 45 درصدی از سوی بنیاد علوی در دست ساخت است.

رییس مرکز بهداشت و درمان کهگیلویه طرح کلینیک تخصصی بیمارستان دهدشت با 85 درصد پیشرفت فیزیکی، تحویل موقت طرح تسهیلات زایمانی، تحویل موقت مرکز جامع خدمات سلامت شهری امام علی دهدشت، توسعه اورژانس با 85 درصد پیشرفت، آموزشگاه بهورزی با 40 درصد و ساختمان ستاد شبکه با 25 درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر طرح‌های در دست اجرای شهرستان ذکر کرد.

وی بیان کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها، مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان تا حدود زیادی برطرف خواهد شد.

داوری با اشاره به وجود 103 خانه بهداشت و یک بیمارستان در سطح شهرستان اضافه کرد: خانه‌های بهداشت خدمات مختلف بهداشتی به مراجعه کنندگان در مناطق روستایی ارائه می‌دهند.

وی افزود: هفت پایگاه سلامت در شهر دهدشت روزانه خدمات مختلفی از جمله تست فشارخون، قند خون، توزیع قرص آهن و ارائه آموزش به زنان باردار و مشاوره‌های پزشکی و درمانی به مراجعه کنندگان به‌صورت رایگان ارائه می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار