شروه های محلی توسط اساتید موسیقی به احترام جان باختن هم وطنان در این کنسرت اجرا شد.
کد خبر: ۵۵۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 15 January 2018

کنسرت موسیقی محلی از پیش برنامه ریزی شده انجمن موسیقی استان کهگیلویه و بویراحمد ، متاثر از حادثه ملوانان ایرانی نفتکش سانچی شد و یک روز از دو روز برنامه ریزی شده لغو و بخشی از این کنسرت هم به یاد جانبختگان این حادثه دلخراش به شروه خوانی اختصاص یافت تا فضای حزن بر این کنسرت حاکم شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه، کنسرت موسیقی محلی سنتی شب گذشته در دهدشت برگزار شد.

این کنسرت که با استقبال علاقه مندان برگزار شد در دو بخش آواز محلی و آواز سنتی اجرا شد و سهراب شفیعی، ایرج موسوی، جوادطالبی، رسول رهو، پژمان سیدی، سمانه مصفا، فاطمه حقیقت، سارا نادی، نیاز فتحی و لاله موسی به عنوان گروه همخوانی و اجرای کنسرت ایفای نقش نمودند.

آقایان مسعود موسوی، رضا سلیمانی، پژمان سیدی، کورش یزدانی و محمد اسماعیلی به عنوان نوازندگان، این کنسرت را همراهی کردند.

براساس این گزارش، این کنسرت با مجوز شورای موسیقی استان و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و انجمن موسیقی استان و دفتر موسیقی شهرستان قرار بوددر روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه ساعت ۱۹:۳۰ در مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد واقع در کوی آزادگان روی صحنه برود که به علت جان باختن ۳۲نفر از هموطنان در حادثه سانچی کنسرت روز دوم لغو شد.

در برگزاری کنسرت شب گذشته  به احترام جان باختن هموطنان عزیزمان ،شروه های محلی توسط اساتید موسیقی در این کنسرت اجرا شد.

گزارش و عکس :علی یاری زاده
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رستم
|
United States
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
عالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار