کد خبر: ۵۵۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 13 January 2018

جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی جمهوری اسلامی ایران روز شنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور تشکیل شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا، در این جلسه و مطابق با اساسنامه صندوق توسعه ملی موضوع استعفای مهندس احمد دوست حسینی رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی بررسی و اعضای هیات امنا ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده و صادقانه وی در دوران تصدی این مسئولیت، با آن موافقت کردند.

همچنین هیات امنای صندوق توسعه ملی دکتر مرتضی شهید زاده را با توجه به سوابق و تجارب ارزنده وی به عنوان عضو جدید هیأت عامل و رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی انتخاب کردند.

در این جلسه همچنین دکتر امیدگیلان پور به عنوان عضو جدید هیات عامل صندوق توسعه ملی انتخاب شد.

انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی + تصاویر

 

در این جلسه پیشنهاداتی برای اصلاح برخی بندها و تبصره‌های نظام نامه ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات ارزی مطرح و با هدف رونق تولید، صادرات و اشتغال آفرین تصویب شد.

در همین راستا هیات امنای صندوق توسعه ملی با کاهش نرخ سود تسهیلات ارزی اعطایی صندوق برای سرمایه گذاران ایرانی موافقت کرد.

انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی + تصاویر

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مرتضی شهیدزاده (زاده ۱۳۳۴ کهگیلویه و بویراحمد)، اقتصاددان، بانکدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است، که در حال حاضر به‌عنوان مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی فعالیت می‌نماید. وی پیش‌تر از اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی بود و سابقه عضویت در هیئت مدیره بانک گردشگری و بانک دی، همچنین معاونت مدیرعامل بانک اقتصاد نوین را در کارنامه مدیریتی خود دارد. او کوشید تا بهره‌وری شعب بانک کشاورزی را افزایش دهد و روابط کارگزاری‌های بانک کشاورزی در سطح بین‌الملل را بهبود بخشید.

او دانش‌آموخته رشته مهندسی ماشین‌های کشاورزی و مکانیزاسیون دانشگاه کرانفیلد انگلستان در مقطع دکتری و همچنین دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار