سفر مدیر امور مالیاتی به لنده
به پیشنهاد شهردار لنده اداره امور مالیاتی در لنده مستقر میشود
کد خبر: ۵۵۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۳ 12 January 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد شهردار لنده در روزهای ابتدای مسولیت خود به مرکز استان سفر و با حضور در اداره کل امور مالیاتی استان پیشنهاد استقرار اداره امور مالیاتی درشهرستان لنده را داده بودند ‌.

بنابراین گزارش پیشنهاد مختار مشهدی زاده شهردار لنده از سوی مدیر کل امور مالیاتی استان مورد موافقت و ایشان به همراه کارشناسان اداره کل امور مالیاتی به شهرستان لنده آمدند .

دراین سفر از آنجا که یکی از مشکلات مهم استقرار ادارات فضای فیزیکی میباشد. شهردار لنده ساختمان قدیم شهرداری لنده را به مسئولین امور مالیاتی پیشنهاد و این ساختمان با بازدید میدانی مدیر کل امورمالیاتی و کارشناسان تایید و در آینده نزدیک اداره امور مالیاتی در لنده مستقر خواهد شد .

غفاری مدیر کل امور مالیاتی در این سفر در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از شهردار و شورای اسلامی لنده گفت : استقرار اداره مالیاتی در یک شهرستان را ما به دید درآمد زایی بحساب نمی آوریم و صرفا استقرار این اداره باتوجه به اهمیت موضوع در راستای خدمات دهی به مردم میباشد

مدیر کل امور مالیاتی خاطر نشان کرد : استقرار امور مالیاتی از سفر های شهروندان لنده ای به شهرستان کهگیلویه کاسته و روند امورات اداری برای مردم لنده آسان خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار