کد خبر: ۵۵۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 11 January 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی قادر آشنا به سمت «رئیس مرکز آموزش عالی علمی،کاربردی فرهنگ و هنر» منصوب شد. لازم به توضیح است آشنا از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد و از ایل بهمئی است.
متن حکم

«نظر به دانش و تعهد و مراتب علمی و سوابق ارزنده تجربی جنابعالی و با عنایت به موافقت ریاست محترم دانشگاه علمی کاربردی ، به موجب این حکم به سمت «رئیس مرکز آموزش عالی علمی،کاربردی فرهنگ و هنر» منصوب می‌شوید. امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در جهت ایجاد مهارت‌های شغلی و افزایش بهره‌وری و برنامه‌ریزی مناسب برای نیل به اهداف کمی و کیفی و توسعه آموزش‌های علمی و کاربردی موفق و موید باشید.

از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله مسألت دارم.» مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای بیش از 100 مرکز دانشگاهی در کشور است و مهمترین ماموریت آن فراهم شدن تحصیلات دانشگاهی در رشته های فرهنگ ، هنر و رسانه می باشد که در حال حاضر بیش از110 هزار دانشجو در مراکز دانشگاهی فرهنگ و هنر وزارت ارشاد مشغول به تحصیل می باشند.

دکتر قادر آشنا از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی است که دارای سوابق درخشان مدیرتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

رئیس مرکز هنرهای نمایشی کشور،عضو هیات امناء جهاد دانشگاهی کشور،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانهای البرز و کهگیلویه وبویراحمد،مدیرکل ارتباطات و هماهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی،مشاور معاونت فرهنگی و معاونت امور هنری وزارت ارشاد، رئیس و موسس مرکز فرهنگی دانشجویی امام و انقلاب اسلامی،معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور، دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، قائم مقام و معاون اجرای و دانشجویی مرکز آموزش عالی وزارت ارشاد،مدرس دانشگاه و مسئولیت های متعدد دیگری از از سوابق ارزنده دکتر آشنا می باشند.

پیش از این محمد سلطانی‌فر رئیس این مرکز بود که در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات و تلاش های محمد سلطانی‌فر در مدت مسئولیت در مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر قدردانی کرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار