کد خبر: ۵۴۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 08 January 2018
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلفن «1616» بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای پاسخگویی به جامعه ایثارگری و پیگیری مشکلات آنهاست.
 
به گزارش خبرنگار ایثار از یاسوج ، سید منصور موسوی ظهر امروز درحاشیه دیدار چهره به چهره  با ایثارگران که در محل بنیاد شهرستان بویراحمد برگزار گردید اظهار کرد: یکی از وظایف ما مسئولان در نظام جمهوری اسلامی پاسخگویی به مردم و پی‌گیری مشکلات آن‌هاست که باید در نهایت احترام و تکریم مردم جوابگوی مشکلات باشیم.
وی به مشغله‌های فراوان مسئولان اشاره کرد و گفت: تقریبا همه ساعات ما در طول یک روز صرف کار و رسیدگی به امور و جلسات مختلف بوده و به گزافه نیست اگر بگوییم که تقریبا وقتی برای استراحت نداریم.
مدیرکل بنیاد شهید وامور اییثارگران کهگیلویه و بویراحمد، وظیفه یک مدیرکل  در استان‌هایی همانند کهگیلویه و بویراحمد را بسیار سخت دانست و گفت: استانی که در حال توسعه بوده و به دنبال خروج از بن‌بست محرومیت است کارهای زیادی دارد که وظیفه مسئولان را دو چندان می‌کند.
موسوی ، دیدار چهره به چهره با مردم را بسیار مهم و اثرگذار دانست و افزود: این ارتباط نباید هیچ‌گاه قطع شود تا مسئولان مشکلات را از نزدیک و از زبان مردم مشاهده و احساس کنند و با استفاده از خرد جمعی مردم بیشتر به مشکلات پی ببرند.
وی با اشاره به نوع درخواست ها و مشکلات مطرح شده در دیدارهای مردمی با ایثارگران خود ، گفت: عمده خواسته ها مربوط به حوزه اشتغال ، مشکلات اقتصادی و برخی مسایل اجتماعی است.
موسوی  با بیان اینکه در دیدارهای مردمی نیز معاونین وروسای حوزههای  مختلف بنیاد نیز حضور دارند، افزود: مشکلات و خواسته های مطرح شده از سوی مردم با تقسیم بندی موضوعات به هر یک از معاونین  مربوطه ارجاع و در این راستا نیز دستورات قانونی و منطقی برای حل این مشکلات صادر می شود.
وی سپس به سیست هاتف  و مزایای آن اشاره کرد و افزود: در این سیستم جامعه ایثارگری و مسئولان بنیاد  ارتباط تلفنی مستقیم دارند و مزایایی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کم هزینه بودن آن اشاره کرد.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این نوع ارتباط از آن جهت کم هزینه است که برای مثال جانباز یا خانواده شهید دهدشتی به جای هزینه ایاب و ذهاب و تلف شدن وقت با تلفن 1616به راحتی  مشکل خود را با مدیرکل و سایر مسئولان بنیاد در میان می‌گذارد.
موسوی  با بیان اینکه از این پس در برقراری ارتباط با مردم سیستم «هاتف » را بیش از گذشته در دستور کار قرار خواهد داد، خاطرنشان کرد: وظیفه رسانه‌ها این است که این سیستم ارتباطی را به نحو مطلوبی در بین جامعه ایثارگری و مسئولان فرهنگ‌سازی کنند تا همه به مزایای آن پی ببرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار