سردار بوعلی : ما اینگونه تحرکات را به حساب نمی آوریم چون از قدرت خود آگاه هستیم و از آن هم احساس غرور می کنیم . قدرتی که باعث غرور ما می شود ، قدرت نظامی نیست بلکه وجود این مردم با غیرت و انقلابی است که همواره حامی نظام بوده و هستند.
کد خبر: ۵۴۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 05 January 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طی آئینی ، فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج یاسوج معرفی و از خدمات فرمانده سابق تقدیر شد.
در این آیین فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به بروز حوادث اخیر در کشور و به راه انداختن جریانی توسط ضد انقلاب گفت: دشمنان کشور به خیال خام خود درصدد ایجاد آشوب و فتنه برای بازایستادن انقلاب اسلامی از حرکت حقیقی و واقعی خود هستند، اما به لطف الهی و با رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت سیاسی ملت ایران یک بار دیگر دسیسه شوم آن‌ها نقش برآب می‌شود و این انقلاب مستحکم‌تر و با اقتدار بیشتر به راه خود ادامه می‌دهد.
سردار بوعلی وحدت، غیرت، عشق به اهل بیت، تعهد و پایبندی به آرمان‌های انقلاب و شهدا را از ویژگی‌های بارز ملت ایران که آن را از سایر ملت‌ها متمایز می‌کند برشمرد و افزود: دشمنان غافل از آن هستند که این نظام مقدس دارای پشتوانه‌های مردمی و الهی است که با حضورشان در صحنه عوامل ضد انقلاب چیزی در مقابل قدرت آن‌ها به حساب نمی‌آیند.
وی با اشاره به تحرکات محدود در شهر یاسوج گفت: ما اینگونه تحرکات را به حساب نمی آوریم چون از قدرت خود آگاه هستیم و از آن هم احساس غرور می کنیم . قدرتی که باعث غرور ما می شود ، قدرت نظامی نیست بلکه وجود این مردم با غیرت و انقلابی است که همواره حامی نظام بوده و هستند.
فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج یاسوج هم با ارائه گزارشی از عملکرد ۳ سال و نیم خود در حوزه‌های مختلف گفت: برگزاری کنگره ملی شهدای استان به میزبانی یاسوج،۵۰۰ یادواره شهدا در روستاها، محلات و شهرها، ایجاد فضای هم اندیشی بین سازمانی، توسعه فضا‌های تبلیغی با استفاده از ظرفیت‌های ملی مذهبی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در پارک‌ها و تفرجگاه ها، اعزام بیش از ۴۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور از مهمترین این اقدامات است.
سرهنگ مثنوی افزود: تشکیل ۱۸ تیم سازندگی در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی و اعزام به مناطق محروم، پرداخت ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به بسیجیان و راه اندازی ۵۰۰ کارگاه زودبازده خانگی در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نیز اعزام ۱۷ هزار نفر از قشر‌های مختلف مردم به اردو‌های زیارتی تفریحی مشهد مقدس از دیگر فعالیت‌های ناحیه مقاومت بسیج یاسوج در سه سال اخیر بوده است.
در پایان این مراسم طی حکمی از سوی سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان سرهنگ روح الله شاهینی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بویراحمد منصوب و از خدمات سرهنگ مثنوی فرمانده پیشین این ناحیه تجلیل شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار