کد خبر: ۵۴۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴ 01 January 2018

شبکه گذاری درون‌شهری قلعه رئیسی جهت گازرسانی آغاز و مردم به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از خبرگزاری فارس ، یکی از مشکلاتی که از سال‌های گذشته دغدغه مهم مردم چاروسا و دیشموک بود نبود گاز در این دو بخش بزرگ بود که با همت و تلاش مدیران و مسوولان از سال گذشته عملیات گازرسانی آغاز شد.

عملیات گازرسانی از شهر دهدشت آغاز و به سمت قلعه رئیسی و دیشموک با یک عملیات جهادی و تلاش شبانه‌روزی از سوی گاز استان در حرکت است که سبب امیدواری مردم شد.

تلاش شبانه‌روزی اداره گاز و به خصوص پیمانکار پروژه سبب شد تا مردم بین مسیر دهدشت به قلعه‌رئیسی از این وضعیت استقبال و به کمک پیمانکار جهت تسریع در گازرسانی به این مناطق کمک کنند.

اما یکی دیگر از تلاش‌هایی که مردم منتظر عملیات آن بودند نصب و شبکه‌گذاری درون شهری در دو شهر دیشموک و قلعه رئیسی بودند که عملیات گازرسانی داخل شبکه شهر دیشموک تقریبا با درصد بسیار بالایی در حال تکمیل است و عملیات گازرسانی درون شبکه شهر قلعه رئیسی هم از روزهای گذشته در این شهر آغاز شد که سبب خوشحالی و استقبال کم نظیر مردم این شهر شد.

مجید رحیمیان در این خصوص عنوان کرد: طول شبکه لوله‌گذاری شهر قلعه رئیسی بدون روستاهای اطراف 13کیلومتر است که با همکاری و استقبالی که مردم شهر قلعه رئیسی از این کار بزرگ داشتند امیدواریم 45 روزه کار عملیات به پایان برسد.

ناظر خط لوله قلعه رئیسی بیان کرد: انتظار ما به عنوان یک مسؤول این است که مردم همکاری خوبی داشته باشند تا بتوان هر چه سریعتر این مشکل مردم را برطرف کنیم ولی در چند روز گذشته که عملیات گازرسانی آغاز شد با استقبال خوب مردم این شهر روبرو شدیم.

مردم و مسوولان چاروسا و شورای شورای شهر قلعه رئیسی از نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرعامل گاز استان و همه کسانی که در جهت این کار بزرگ همکاری و تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار