کد خبر: ۵۴۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 01 January 2018

آزمون استخدامی پزشکان متخصص در دانشگاه­ های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وزارت بهداشت در سال ۱۳۹۶ صبح روز جمعه ۲۲ دی ماه ۹۶ در پنج شهر تبریز، اصفهان، تهران، مشهد و بابلسر برگزار می‌شود.

نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۱۹ دی ماه ۹۶ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد. 

متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلب مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای  ۱، ۲، ۴، ۵ ، ۶ ، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۸ و ۱۹ (شامل: نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کدملی، سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، داوطلب بومی، حالت بومی، نوع بومی، وضعیت فعلی طرح مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، تاریخ فارغ‌التحصیلی، معدل آخرین مقطع تحصیلی) کارت شرکت در آزمون مشاهده کرد باید برای اصلاح آن اقدام کند.

داوطلبان در صورت مغایرت در بندهای ذکر شده حداکثر تا تاریخ ۲۲ دی ماه ۹۶ باید منحصراً به سایت سازمان سنجش قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

داوطلبان در صورتی که نسبت به بندهای ۳، ۷، ۸، ۹، ۱۶، ۱۷و۲۱ (جنس، دین، معلول عادی، نیازمند منشی، مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی و اولویت انتخابی) معترض هستند ضروری است در روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه ۹۶ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی واصل شناسنامه عکسدار) به نماینده سازمان سنجش مستقر در  باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند. در غیر این صورت مطابق ضوابط عمل خواهد شد.

تذکر مهم درخصوص سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران:

داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران توجه داشته باشند سهمیه مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون آنها براساس اطلاعات تکمیلی مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام (خوداظهاری) در نظر گرفته شده است و درصورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر در مراحل بعدی برای آنها اعمال می‌شود و در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد.

چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه کند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است هم باید ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده این سازمان در باجه‌ رفع نقص مراجعه کند، موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

چنانچه شماره داوطلب چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا باشد داوطلب باید مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه کند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود.

سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ صبح و ۱۴ تا ۱۷ بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه ۹۶ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون کلیه داوطلبان صبح روز جمعه ۲۲ دی ماه ۹۶ برگزار می‌شود و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­ ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد.

کلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج شده است.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

جدول شماره ۱- شهرستان محل برگزاری آزمون  استخدامی پزشکان متخصص براساس استان محل اقامت داوطلبان
استان محل برگزاری شهرستان محل برگزاری آزمون استان محل اقامت
آذربایجان شرقی (۱۰) تبریز (۱۰۱۲) کلیه داوطلبان استانهای آذربایجان شرقی (۱۰)، آذربایجان غربی (۱۱) و اردبیل (۱۲)
اصفهان (۱۳) اصفهان (۱۳۱۰) کلیه داوطلبان استانهای اصفهان (۱۳)، چهارمحال بختیاری (۱۷) و یزد (۳۹)
تهران (۱۶) تهران (۱۶۰۷) کلیه داوطلبان استانهای تهران (۱۶)،خوزستان (۲۱)، زنجان (۲۲)، فارس (۲۵)، قزوین (۲۶)، قم (۲۷)، کردستان (۲۸)، کرمانشاه (۳۰)،کهگیلویه و بویراحمد (۳۱)، همدان (۳۸)، البرز (۴۰)، مرکزی (۳۶)، کرمان (۲۹)، لرستان (۳۴)، ایلام (۱۴)، بوشهر (۱۵)، سمنان (۲۳) و هرمزگان (۳۷)
خراسان رضوی (۱۹) مشهد (۱۹۶۰) کلیه داوطلبان استانهای خراسان رضوی (۱۹)، خراسان شمالی (۲۰) ، خراسان جنوبی (۱۸) و سیستان و بلوچستان (۲۴)
مازندران (۳۵) بابلسر (۳۵۱۲) کلیه داوطلبان استانهای مازندران (۳۵)، گلستان (۳۲) و گیلان (۳۳)
 جدول‌ شماره ۲- نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی کارت های شرکت درآزمون استخدامی پزشکان متخصص وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی  سال ۱۳۹۶
استان محل برگزاری شهرستان محل برگزاری آزمون محل رفع نقص کارت نشانی باجه‌های رفع نقص
آذربایجان شرقی تبریز دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تبریز تبریز: میدان جهاد، نصف راه، انتهای خیابان ورزش
اصفهان اصفهان دانشگاه اصفهان اصفهان: میدان آزادی، خیابان دانشگاه، جنب معاونت آموزشی، ساختمان ستادآزمونها
تهران تهران دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره تهران: میدان فردوسی، خیابان انقلاب ، مابین خیابان استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی ، بن بست شاهرود
خراسان رضوی مشهد دانشگاه فردوسی مشهد مشهد: بلوار وکیل آباد،روبروی پارک ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی ، مدیریت آموزشی دانشگاه
مازندران بابلسر دانشگاه مازندران- بابلسر بابلسـر: خیابان پاسدران، دانشگاه مازندران، سازمان مرکزی دانشگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار