این فرد سوابق متعدد از جمله سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف در استان های بندر عباس، فارس و فرار از زندان یاسوج در حدود دو سال پیش و تعدی و تمرد نسبت به ماموران انتظامی و درگیری با یکی از قضات دادگاه یاسوج را در کارنامه سیاه خود دارد.
کد خبر: ۵۴۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 30 December 2017
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: شرور و سارق فراری سابقه دار، طی عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمد موسوی در این رابطه افزود: ماموران انتظامی پاسگاه "عبدالهی" در پی دریافت خبری مبنی بر مخفی شدن شرور و متهم فراری سابقه دار در یکی از روستاهای دشت لیشتر، بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی این فرد متهم را دستگیر کردند.

 موسوی خاطرنشان کرد: این فرد سوابق متعدد از جمله سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف در استان های بندر عباس، فارس و فرار از زندان یاسوج در حدود دو سال پیش و تعدی و تمرد نسبت به ماموران انتظامی و درگیری با یکی از قضات دادگاه یاسوج را در کارنامه سیاه خود دارد.  

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ایجاد فضای روانی مناسب و احساس امنیت عمومی شهروندان را از مهم ترین اهداف پلیس این شهرستان دانست و گفت: توقع بر این است که مردم نیز نسبت به محیط پیرامون خود حساس باشند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار