رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد؛
عامل مزاحمت و هتک حرمت دختر جوان یاسوجی در فضای مجازی دستگیرشد.ب
کد خبر: ۵۴۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۱ 29 December 2017

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد، رئيس پليس فتای استان با بیان اینکه متهم خواستگار سابق این دختر جوان بوده است گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان یاسوجی مبني بر اينكه فردي ناشناس به پيام هاي شخصي در گوشی تلفن همراه دسترسي پيدا کرده و موجب هتک حيثيت و دسترسي نامبرده به تعدادي از تصاوير شخصي ام شده است این موضوع به صورت ويژه در دستور كار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

سرگرد روح اله شهبازی پور افزود: با بررسي هاي تخصصي در فضاي مجازي توسط تيم كارشناسي ، متهم شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي دستگير شد.

وی با بيان اينكه متهم که خواستگار سابق این شاکی بوده در بازجويي هاي پليسي به بزه انتسابي معترف و انگيزه خود را از اين عمل مجرمانه انتقام و خصومت شخصي از فرد شاكي عنوان كرد. شهبازی پور اضافه کرد: شبكه هاي اجتماعي تلفن همراه ابزاري مفيد و خطرناك هستند كه حضور نا آگاهانه و بدون رعايت اصول ايمني كاربران در اين فضا، آسيب هاي فراواني به دنبال خواهد داشت.

رئيس پليس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد به شهروندان توصيه کرد: از بارگذاري و به اشتراک گذاشتن تصاوير و فيلم‌هاي شخصي در شبکه‌هاي اجتماعي خودداري کرده و در صورتي‌كه شخصي براي آنها مزاحمت ايجاد مي کند از ادامه ارتباط و پاسخگويي اجتناب کرده و مكالمه را ادامه ندهند،همچنين به افرادي كه در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي اقدام به مزاحمت شهروندان مي کنند هشدار داده مي شود طبق قانون جرايم رايانه اي با آنها برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار