کد خبر: ۵۴۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 28 December 2017
معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت:با توجه به مفهوم جدید سواد وضرورت آشنایی سوادآموزان با مهارتهای رایانه 10کلاس دوره انتقال در کهگیلویه وبویراحمد آموزشهای رایانه را فرا می گیرند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان؛ اردشیر یاری در برنامه زنده رادیو دنا با عنوان استان وتوسعه که به مدت یک ساعت از شبکه استانی کهگیلویه وبویراحمد پخش شد گفت: هر سوادآموز این دوره به مدت 60 ساعت مهارتهای رایانه ای را فرا می گیرند.

وی گفت:امسال بیش از 2هزار و490نفر در دوره سوادآموزی ؛ هزار نفر در دوره انتقال وهزار نفر در دوره تحکیم سواد زیر پوشش قرار گرفتند.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت:تلاشهای حوزه سوادآموزی با جدیت وهمت ویژه ای پیگیری وبیش از 98درصد حجم ابلاغی زیر پوشش سوادآموزی قرار گرفت.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم در این برنامه گفت:یونسکو صاحبان سواد عاطفی-ارتباطی-اقتصادی-رسانه-سوادآموزش وپرورش وسواد رایانه را در جهان باسواد معرفی کرده وضرورت دارد برای رسیدن به سواد مورد نظر یونسکو در بخشهای مختلفی تلاش شود.

سیدحمدالله خواهش نیک گفت:راه اندازی مراکز یادگیری محلی وارایه حدود40نوع مهارت در این مراکز فرصتی برای کسب برخی از این سوادهاست.

وی همچنین به پرداخت پاداش 144هزار تومانی برای افرادی که باسواد می شوند اشاره کرد وگفت:کسانی که در سال94باسواد شده وپاداش خود رادریافت نکرده اند به واحدهای نهضت سوادآموزی آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق مراجعه وشماره حساب بانکی وکد ملی ارایه تا برای آنان پرداخت شود.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش ساتان گفت:امسال تمامی آموزش دهندگان سوادآموزی زیر پوشش بیمه قرار گرفتند.

وی گفت:آموزش دهندگانی می توانند با سوادآموزی همکاری کنند که اسامی آنها در سامانه وجود داشته ودر آزمون توانمندسازی نیز پذیرفته شده باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار