کهگیلویه و بویراحمد؛
دومین جشنواره رسانه ای ابوذر با تجلیل از رسانه‌های برتر در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲ 27 December 2017

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس بسیج رسانه استان در این مراسم گفت: جشنواره ابوذر با هدف خودباوری و تولید آثار و اخبار متناسب با اهداف انقلاب اسلامی در آبان ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرد.

صداقت رضایی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد ۳۰ اثر در قالب عکس، فیلم، مستند، کلیپ با موضوع اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی، مشکلات صنفی خبرنگاران، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم و آزاداندیشی ارسال کردند.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی که دشمنان در تلاش هستند از طریق جنگ نرم با ایران اسلامی مبارزه کنند اصحاب رسانه رسالت سنگین و مهمی بر دوش دارند. 

جانشین فرمانده سپاه فتح استان هم به ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و گفت: همانطور که تاسی از عاشورا در اوایل انقلاب به کمک امت مسلمان ایران آمد در ۹ دی هم به ما کمک کرد و اگر در آن روز‌های سال ۸۸ عاشورا و حضور مردم نبود کشور با چالش جدی روبه‌رو می‌شد.

سرهنگ جهانگیر انصاری افزود: در ماجرای فتنه سال ۸۸ استکبار و سایر هم پیمانانش کار نظام و انقلاب اسلامی را تمام شده می‌دانستند و اتاق فکر سازمان یافته هم تشکیل داده بودند، اما رهبر انقلاب با صحبت‌های خود در نماز جمعه ملت ایران را بیدار کردند و همین بیداری ملت حماسه بزرگ ۹ دی را رقم زد.

وی با بیان اینکه ۹ دی انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرد، گفت: مردم در سال ۸۸ علی زمان خود را تنها نگذاشتند و با خلق حماسه ۹ دی ندای استکبارستیزی ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند. 

جانشین فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران در شرایط کنونی اضافه کرد: رسانه‌های استان در انتشار اخبار دقت کنند و مطلبی که مورد رضایت خداوند باشد را انعکاس دهند.

در این جشنواره هر ۳۰ آثار ارسالی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار