رئیس اتاق تعاون استان کهگلویه و بویراحمد خبر داد:
رئیس اتاق تعاون استان کهگلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه آموزشی تعالی مدیریت و ارتقاء بهره وری در تعاونی های این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 16 December 2017
به گزارش"تابناک کهگیلویه و بویراحمد" لهراسب باقری در جمع خبرنگاران گفت: در راستای راهبرد و توانمندسازی منابع انسانی تعاونی ها و بمنظور ارتقاء سطح دانش مدیران تعاونی، کارگاه آموزشی تعالی مدیریت و ارتقاء بهره وری در تعاونی های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود .

این مسئول تصریح کرد: با توجه به ابلاغ طرح تعالی مدیریت و ارتقای بهره وری در تعاونی ها از سوی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توانمندسازی و شناسایی نقاط قوت و فرصت های بهبود تعاونی ها، این کارگاه برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت : این کارگاه آموزشی با حضور مدیران شرکت های تعاونی از سراسر استان، کارشناسان بخش تعاونِ ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های تابعه ، اتاق تعاون استان و اتحادیه شرکت های تعاونی استان و سایر دست اندرکاران حوزه تعاون در استان برگزار می شود .

باقری هدف از برگزاری این دوره را تربیت افرادی مشارکت جو و توانمند عنوان کرد و گفت:‌ در این کارگاه در نظر داریم با ایجاد خلاقیت و نوآوری و اعمال روش هایی مطابق با تکنولوژی روز دنیا، مدیران تعاونی ها را در رسیدن به تعالی وضع مطلوب کمک کنیم.

وی مدل تعالی را زبان مشترک مقایسه عملکرد و میزان موفقیت در سازمان ها دانست و افزود: کارگاه کارگاه آموزشی تعالی مدیریت و ارتقاء بهره وری فردا یک شنبه 26 آذر ماه در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از ساعت 9 الی 12 برگزار می شود .

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد برلزوم اجرای اینگونه دوره های آموزشی در استان تاکید کرد و اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی در توانمند نمودن نیروی انسانی تعاونی ها و ارتقاء دانش مدیران موثر و مفید خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار