کد خبر: ۵۳۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ 16 December 2017
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی پور مسئول شورای هماهنگی عتبات و عالیات دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:ثبت نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف در هیجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از روز شنبه 25 آذر لغایت 5 دی، در سایت auy.nahad.ir و یا www.labbayk.ir آغاز شده است.


هاشمی پور گفت:هیجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن ماه امسال آغاز می‌شود و تا اردیبهشت ادامه خواهد داشت

وی افزود: بر کاروان هایی که در اختیار دانشگاه است نظارت دقیق می شود و ما دقت می کنیم تا مدیران و روحانیونی با دانشجویان اعزام کنیم که دانشگاهی باشند و بتوانند با نسل دانشجو ارتباط برقرار کنند.

مسئول شورای هماهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی های منظم، بهترین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات را در دوره هیجدهم داشته باشیم و بتوانیم با برنامه های فرهنگی و حمایت از دانشگاهیان، کمیت و کیفیت اعزام های دانشگاهی را ارتقا دهیم.

هاشمی پور گفت: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های استان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت auy.nahad.ir و یا www.labbayk.ir مراجعه نمایند. در همه دوره‌ها قبل از سفر همایش و جلساتی برای این دانشجویان، اساتید و کارکنان برگزار می‌کنیم.

گفتنی است زائرین ۷ شب را در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت و در این مدت به زیارت اماکن مقدس شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین خواهند پرداخت.همچنین در حد مقدور کاروان ها به شهر مقدس سامرا هم اعزام خواهند شد.
 
از این لینک می توانید وارد سامانه ثبت نام شوید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار