انتقاد سرپرست آموزش و پرورش بویراحمد از عدم توجه به برنامه های قرانی
سید نظام مرادی : بعد از رفت و آمدهای زیاد و جلسه بامدیران برخی بانک ها بالاخره یکی از آن ها حاضر به اهداء مبلغ 200 هزار تومان برای کمک به فعالیت های قرانی شد!
کد خبر: ۵۳۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۶ 16 December 2017
همزمان با هفته قران نشست شورای قران آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با حضور اعضا و در محل آموزش و پرورش بویراحمد شهرستان برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، در این نشست به بیان مهمترین اقدامات لازم در جهت ارتقاء کیفیت فعالیت های قرانی در آموزش و پرورش شهرستان پرداخت.
سید نظام مرادی گفت : لازم است که برنامه های قرانی در مدارس مورد اهتمام ویژه قرار گیرد تا با هم اندیشی ضمن ترویج فعالیت های قرانی ، بتوانیم مسابقات 4 مرحله ای قرانی مدارس را بهتر از سال گذشته برگزار کنیم.
مرادی افزود : شهرستان بویراحمد با توجه به پتانسیل هایی که دارد باید در فعالیت های قرانی پیشرو باشد و ما بتوانیم جایگاه خود را در انجام این فعالیت ها ارتقاء دهیم.
 
مشارکت 200 هزارتومانی یک بانک در ترویج فعالیت های قرانی! / مدیر اوقاف به نشست شورای قران نیامد! 
 
وی گفت : همه باید در عمل برای کمک به ترویج فرهنگ قرانی گام بردارند . باید نشست های قرانی ، محافل انس با قران ، اهداء لوح تقدیر به تمامی شرکت کنندگان در مسابقات و نهایتا اهداء هدایای به برگزیدگان مسابقات ، انجام شود .
مرادی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد شدید از برخی دستگاه ها که ضمن داشتن بودجه های فرهنگی اما هیچ همکاری در ترویج فرهنگ قرانی نمی کنند گفت : بانک ها که بیشترین هزینه ها را در جاها و برنامه های مختلف انجام می دهند حاضر به هزینه کردن در فعالیت های قرانی نیستند و در موارد متعدد و مراجعات و دعوت آن ها برای مشارکت در فعالیت های قرانی مدارس نهایتا یک مدیر بانک مبلغ 200 هزار تومان به عنوان مشارکت در یکی از فعالیت های گسترده قرانی را تقبل کرد که جای بسی تاسف است!
 
 مشارکت 200 هزارتومانی یک بانک در ترویج فعالیت های قرانی! / مدیر اوقاف به نشست شورای قران نیامد!
 
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه بیان کرد : آیا مدیران بانک ها در خصوص کمک به بهبود فرهنگ جامعه احساس مسئولیت نمی کنند و آیا نمی توانند در جهت ترویج فرهنگ قرانی مشارکت بیشتری داشته باشند ؟ به هر جهت انتظار از مدیران بانک ها این است که نسبت به ترویج فرهنگ قرانی حساسیت بیشتری نشان دهند.
سید نظام مرادی در ادامه به عدم شرکت برخی مدیران در جلسات قرانی که رسما هم دعوت می شوند اشاره کرد و گفت : مدیر اوقاف شهرستان بویراحمد را برای حضور در این نشست دعوت کردیم اما نه حضور پیدا کرد و نه دلیلی برای این عدم حضور عنوان کرد ! این در حالی است که اداره اوقاف و وزارت آموزش و پرورش تفاهم نامه همکاری دارند حال چرا در شهرستان بویراحمد این تفاهم نامه عملیاتی نمی شود؟ جای سئوال است.
مرادی از همه به خصوص مدیران دستگاههای مختلف خواست که نسبت به برنامه های قرانی مشارکت بیشتری داشته باشند و افزود : مطمئنا همه ی ما برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند توجه به دستورات قرانی و ترویج فرهنگ قرانی هستیم ، پس انتظار این است که این عزیزان در خصوص کمک به ترویج فعالیت های قرانی حساسیت بیشتری داشته باشند. 
 
 مشارکت 200 هزارتومانی یک بانک در ترویج فعالیت های قرانی! / مدیر اوقاف به نشست شورای قران نیامد!
 
دانش آموزان قرانی را حتی با یک لوح تقدیر ، تشویق نمایید
چراغ زاده مسئول ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست به مسابقات قرانی استانی اشاره کرد و گفت : لازم است پس از پایان مسابقات شهرستانی ، با مربیان دانش آموزان جلساتی تشکیل شود تا با برگزاری کلاس هایی و بهره گیری از اساتید قرانی ، این دانش آموزان با توان بهتری در مسابقات مرحله استانی شرکت نمایند. 
الیاس چراغ زاده افزود : لازم است دانش آموزان را حتی اگر با یک لوح تقدیر باشد تشویق کنیم تا خاطره ای خوش از مسابقات داشته باشند .
وی در پایان خواستار توجه به مشکلات دارالقران شهر یاسوج شد و گفت : امیدوارم برخی مشکلات موجود در تاسیسات این مرکز قرانی برطرف شود.
 
 مشارکت 200 هزارتومانی یک بانک در ترویج فعالیت های قرانی! / مدیر اوقاف به نشست شورای قران نیامد!
 
اول مسلمانیم و بعد هم معلم ، وظیفه ی سنگینی برعهده داریم
در ادامه این نشست معاون پشتیبانی و مالی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم گفت : اول اینکه ما مسلمان و بعد معلم هستیم و در خصوص تربیت دانش آموزان وظیفه ی سنگینی بر عهده داریم و در ثانی با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان و در معرض خطر بودن نوجوانان و جوانان باید تلاش های گسترده تری در خصوص ترویج فرهنگ قرانی انجام دهیم لذا مشارکت همگانی در برنامه های مرتبط با قران بیش از آنکه یک وظیفه قانونی باشد یک وظیفه دینی است.
شاپور عباسی افزود : لازم است که همه ی معلمین بخش کوتاهی از وقت ابتدایی کلاس خود را به استفاده از عبارات و تفاسیر قرانی اختصاص دهند .
عباسی در ادامه ضمن قول کمک برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات قرانی گفت : تمام تلاش خود را خواهیم نمود تا مشکلات موجود در خصوص دارالقران شهر را پیگیری و رفع نماییم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار