نبود جاده ارتباطی مناسب مشکلات زیادی را برای مردم منطقه به وجود آورده از جمله اینکه در حال حاضر فاقد سوخت زمستانی هستند.
کد خبر: ۵۳۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 15 December 2017
همزمان با شروع فصل سرما و آغاز بارش ها کار خدمات رسانی به مناطق صعب العبور استان کهگیلویه و بویراحمد که دارای جاده های خاکی هستند با مشکلاتی مواجه می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بارش برف و باران کار سوخت رسانی به منطقه صعب العبور روستایی مورزرد زیلایی را با مشکلاتی مواجه کرده است به گونه ای که تانکر سوخت رسان در گل و لای جاده گیر کرده است.
بنابر این گزارش ، مردم منطقه مور زرد زیلایی بخش مارگون شهرستان بویراحمد از نبود امکانات اولیه زیرساختی گلایه دارند.
منطقه مور زرد زیلایی بخش مارگون شهرستان بویراحمد شامل روستا‌های مورزرد، داربری، دمبرم مور زرد، شرون گرون چهار تل، دواخور، کولند، باغ انجیرک، زرین و لال و مور، افزون بر ۵۰۰ خانوار است.
این بخش که ۸ شهید گرانقدر از جمله سردار شهید حاج حسن آباد، شهید شاخص جامعه عشایری کشور در سال ۹۵ را به اسلام و انقلاب تقدیم کرده است، متاسفانه هنوز راه ارتباطی مناسبی ندارد.
جاده خاکی ۳۰ کیلومتری از مارگون تا روستای مور زرد زیلایی و در ادامه تا فاصله ۱۲۰ کیلومتری تا آخرین روستا یعنی باغ انجیرک زیلایی، تنها مسیر ارتباطی مردم این منطقه است که به علت قدیمی و نامناسب بودن آن با اولین بارش رحمت الهی این ارتباط از بخش مارگون تا روستا‌های یاد شده به مدت ۶ ماه کاملا قطع است.
نبود جاده ارتباطی مناسب مشکلات زیادی را برای مردم منطقه به وجود آورده از جمله اینکه در حال حاضر فاقد سوخت زمستانی هستند.
 
دانلود 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار