رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی بهمئی : بناداریم درآینده یک جشنواره منطقه ای و استانی در سطح شهرستان برگزار کنیم و انشالله آثار همه هنرمندان را در نمایشگاهی در سطح شهر در دید عموم شهروندان قرار می دهیم.
کد خبر: ۵۳۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 15 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد ، اولین نشست تخصصی انجمن هنرهای تجسمی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین گفت:هنر از اهمیت بالایی برخوردار است و هنرمندان نباید هنر خود را درخانه محبوس نمایند و باید هنرخود را به جامعه نشان دهند و از توانایی های خود در زمینه های مختلف استفاده کنند .
 
برگزاری اولین نشست تخصصی انجمن هنرهای تجسمی بهمئی / خبر خوش فرهنگی برای هنرمندان 
 
علیدادخوبی زاده افزود : در شهرستان ما الحمدالله استعدادهای فراوان هنری زیادی وجود دارد که نیاز به هدایت و حمایت دارند و در این زمینه اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کوتاهی نخواهد کرد.
خوبی زاده بیان کرد : در آینده کارگاه آموزشی هنرهای تجسمی را زیر نظر اساتید بومی راه اندازی خواهیم کردوانشالله که همه دوستان دراین کارگاه حضورفعال داشته باشند تا از تجربیات اساتید استفاده کنند و مشکلات خود را برطرف کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان در پایان گفت: بناداریم درآینده یک جشنواره منطقه ای و استانی در سطح شهرستان برگزار کنیم و انشالله آثار همه هنرمندان را در نمایشگاهی در سطح شهر در دید عموم شهروندان قرار می دهیم.
 
برگزاری اولین نشست تخصصی انجمن هنرهای تجسمی بهمئی / خبر خوش فرهنگی برای هنرمندان 
 
رئیس انجمن هنرهای تجسمی به نمایندگی از همه هنرمندان تجسمی هم در این نشست گزارشی  از وضعیت هنرهای تجسمی ارائه نمود و ضمن تشکر از خوبی زاده گفت : انجمن هنرهای تجسمی دغدغه ها و مشکلات فراوانی دارد که انشالله این مشکلات و نیازهای هنرمندان برطرف می شود.
صادق مختاری افزود : در جهت کشف استعدادهای جدید و آموزش آنها نیاز به همکاری ادارات از جمله آموزش و پرورش برای یکسری مسابقات استعدادیابی در مدارس داریم که دستیابی به این مهم نیاز به همکاری ادارات مربوطه دارد که تا الآن نهایت همکاری را با ما داشته اند.
مختاری در ادامه خاطر نشان کرد که ؛ بالاترین هنر ، هنر مدیریت میباشد و از مدیریت هایی که این هنر را با همکاری خود بجا آورده اند و می آورند، سپاسگزاریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار