مسئولین قضایی قول داده بودند که در خصوص پرونده هایی که در موضوع امنیت جامعه هستند در سریعترین زمان ممکن حکم صادر و اجرا شود.
کد خبر: ۵۳۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 14 December 2017
روز گذشته و پس از دستگیری چند روز پیش سارقان قاتل طلافروشی گچساران ، صحنه جرم بازسازی شد تا اقدامات به فوریت برای مجازات مخلان امنیت صورت گیرد چرا که مسئولین قضایی قول داده بودند که در خصوص پرونده هایی که در موضوع امنیت جامعه هستند در سریعترین زمان ممکن حکم صادر و اجرا شود.
حکم متهمان سرقت مسلحانه تا پایان سال اجرا می شود
حکم قضایی درباره متهمان سرقت مسلحانه و قتل طلافروشان دوگنبدانی تا پایان سال اجرا می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کل دادگستری استان امروز در نشست مسئولان و روسای دادگستری و محاکم قضایی سراسر استان حادثه سرقت مسلحانه از طلافروشی گچساران گفت : پرونده 2 متهم که در روز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) با تلاش نیروی انتظامی دستگیر و روانه زندان شدند در محاکم قضایی در حال پیگیری است و حکم نهایی در مورد متهمان امسال در ملا عام اجرا می شود.
 
آخرین خبر از اجرای حکم قضایی قاتلان طلافروشان گچسارانی + تصاویر 

حجت الاسلام مزارعی با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی در کشف و دستگیری سریع عاملان این حادثه گفت: دستگاه قضا به عنوان پیش قراولان امنیت تمام تلاش و توان خود را برای حفاظت از بیت المال و دفاع از نوامیس، جان مال و حقوق مردم و همینطور حفظ نظم و امنیتی عمومی به کار گرفته است.
وی کاهش زمان دادرسی را همچنان اصلی‌ترین اولویت کاری دادگستری استان برشمرد و گفت: توسعه خدمات الکترونیکی فرایند پیگیری‌ها را تسریع، هزینه‌ها را کاهش و امید را در دل مردم افزایش می دهد.
رئیس کل دادگستری استان همچنین خطاب به قضات توصیه کرد: عزت و قداست قوه قضائیه در گرو خدمات رسانی مطلوب تر و افزایش رضایت مندی مردم است.
 
 آخرین خبر از اجرای حکم قضایی قاتلان طلافروشان گچسارانی + تصاویر
 
بازسازی صحنه جرم
سارقان مسلحی که شهریور امسال در شهر دوگنبدان با سرقت از یک جواهر فروشی، 2 تن از صاحبان آن را کشته و یک نفر را نیز زخمی کرده بودند، روز چهارشنبه صحنه قتل و سرقت را بازسازی کردند.

فرمانده انتظامی گچساران در حاشیه بازسازی صحنه این حادثه اظهار داشت: این بازسازی با حضور مقامات قضایی، بازپرس ویژه قتل و متهمان برگزار شد.

سرهنگ سید محمد موسوی گفت: این 2 سارق، عامل قتل پدر و پسر طلافروش گچسارانی با تلاش چند ماهه پلیس دستگیر شدند.
وی ابراز کرد: این افراد که طلاهای سرقتی را زیر خاک مدفون کرده بودند و قصد فروش آنها را به یک طلافروشی داشتند با همکاری مردم و هوشیاری کارآگاهان در دام پلیس گرفتار و در عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

موسوی ابراز کرد: با توجه به گفته های شاهدان، متهمان و خانواده متوفی و پس از بررسی های تکمیلی، حکم مربوطه توسط قاضی صادر خواهد شد.

وی تاکید کرد: رسیدگی سریع به پرونده های ایجاد اخلال در نظم جامعه و مجازات اخلالگران نقش مهمی در کاهش آسیبهای اجتماعی دارد .

این سارقان حرفه ای در 6 شهریور امسال با حمله مسلحانه به یک جواهر فروش در خیابان بلادیان شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران 2 تن را کشته، یک نفر را زخمی کردند که در 15 آذر ماه امسال دستگیر شدند.
 

 
آخرین خبر از اجرای حکم قضایی قاتلان طلافروشان گچسارانی + تصاویر
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار