کد خبر: ۵۳۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 13 December 2017
رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه وبویراحمد از نجات جان مادر باردار لودابی توسط اورژانس هوایی یاسوج خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس 115 استان؛ جلال پورانفرد گفت: در پی تماس تلفنی مسئولین مرکز بهداشتی و درمانی لوداب در ساعت 11 و 30 دقیقه امروز سه شنبه 21 آذرماه به مرکز پیام 115 یاسوج، مبنی بر وضعیت وخیم و زایمان ناقص مادر باردار، بلافاصله اورژانس هوایی به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: تکنیسین های اعزامی با توجه به وضعیت مادر باردار، پس از انجام اقدامات اولیه درمانی بدون وقفه وی را به بالگرد منتقل و با توجه به اطلاعاتی که از ابتدا از تکنسین اورژانس در خصوص وضعیت مادر باردار درحین زایمان گرفته شد، تدابیر لازم با بخش زایمان بیمارستان امام سجاد(ع)یاسوج انجام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان افزود: با هماهنگی‌های انجام شده بیمارستان آمادگی خود را با دو پزشک متخصص زنان و زایمان و نوزادان، پرستار و وسایل احیا اعلام نمود.

پورانفرد با بیان اینکه مادر باردار توسط بالگرد با وضعیت اورژانسی تحویل بیمارستان امام سجاد(ع) داده شد، اظهار داشت: فورا مادر باردار توسط کادر تخصصی و با تجربه تحت عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه نوزاد توسط کادر مجرب مورد احیا و اینتوبیشن(لوله گذاری) قرار گرفت و نوزاد به بخش نوزادان انتقال داده شد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه وضعیت مادر و نوزاد رضایت بخش اعلام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار