برگزاری کنگره شهدای بهمیی سراسر کشور در نیمه اسفند ماه سال جاری در شهرستان بهمیی برگزار می گردد.
کد خبر: ۵۱۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵ 23 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ کیامرث منصوری دبیر اجرائی کنگره در جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین وظیفه کنونی ما پاسداری از این آرمان‌ها و خون شهدا است، عنوان کرد: آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا از دیگر اهداف برگزاری این یادواره‌ها است.

مسئول کمیته ایثارگران سپاه ولیعصر خوزستان تصریح کرد: شهدا مایه سربلندی، افتخار و عزت ایران هستند و برگزاری یادواره‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره این غیورمردان، پاسداشت بخشی از رشادت‌های آنان است وپیام برگزاری یادواره شهدا حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران وحمایت از ولایت است .

کنگره شهدای بهمئی سراسر کشور برگزار می شود

منصوری افزود: از عوامل مهم افزایش مشکلات در بخشهای مختلف از جمله اقتصادی و اجتماعی، تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی اظهار کرد: شهدا و ایثارگران با تاسی از فرهنگ و تعالیم اسلامی و عاشورا در جبهه های نبرد حق علیه باطل رشادتهای بسیار آفریدند و امروز ادامه راه آنان مهمترین وظیفه همه بخشهای جامعه است زیرا فرهنگ ایثار و شهادت، کشور و نظام ما را در برابر ترفندهای دشمنان بیمه می کند.

این مسئول افزود :فرزندان بهمئی رشادتهای زیادی در دوران جنگ تحمیلی و همچنین مدافعین حرم انجام داده اند .

وی با بیان اینکه : در سالهای متمادی اقداماتی در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان بهمئی صورت گرفته است ، گفت : این اقدامات خوب ولی کم بوده است که با رایزنی های که انجام دادیم پیشنهاد شد که کنگره بزرگ شهدای بهمئی سراسر کشور در جهت وحدت و ترویج فرهنگ جهاد شهادت برگزار شود .

وی در ادامه خاطر نشان کرد :با توجه به اینکه بیشترین شهدای بهمئی مربوط به شهرستان بهمئی است این موافقت را گرفتیم که این یادواره با شکوه در این شهرستان برگزار شود .

کنگره شهدای بهمئی سراسر کشور برگزار می شود

دبیر اجرایی کنگره شهدای بهمئی گفت :از تمام فرزندان و مدیران بهمئی که در سر تا سر کشور هستند و مسولیت در این نظام مقدس را دارند خواهشمندیم ما را در این رسالت بزرگ و ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت یاری کنند.

وی افزود :از رشادتهای فرزندان بهمئی در کتابهای که در زمینه دفاع مقدس بودهک کم نوشتند و ما در نظر داریم که یک‌ کتاب از کلیه شهدای بهمیی سراسر کشور جمع آوری کنیم و به چاپ برسانیم واین دلاوریها و رشادتها را به نسل امروز منتقل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار