تابناک گزارش می دهد؛
ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه در یک عملیات منسجم، در بازرسي از مخفيگاه قاچاقچيان مواد مخدر، مقدار 9 كيلو گرم ترياك كشف و دو قاچاقچي را دستگير كردند.  
کد خبر: ۵۱۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 23 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه گفت : مأموران فرماندهي انتظامي این شهرستان با كسب خبري مبني بر فعاليت گسترده دو نفر توزيع کننده مواد مخدر در يکي از روستاهاي همجوار ، رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. 

کشف 9 کيلو گرم ترياک از مخفيگاه قاچاقچيان در شهرستان کهگيلويه

منوچهر سياهپور افزود: در اين راستا ماموران پس از يك سري تحقيقات گسترده پليسي قاچاقچيان را شناسايي و مخفيگاه آنها را تحت نظر گرفتند. 

اين مقام انتظامي تصريح کرد: نتيجه تحقيقات در اختيار مقام قضائي قرار گرفت و دستور بازداشت متهمان و بازرسي منزل آنها صادر شد که بلافاصله تيمي از ماموران پلیس به محل اعزام شدند. 

وي گفت: ماموران در يك اقدام ضربتي ضمن دستگيري دو قاچاقچي در بازرسي از محل سکونت آنها مقدار هشت کيلوگرم ترياک و مقدار یک کيلوگرم سوخته ترياک که به طرز ماهرانه اي در منزل خود جاسازي شده بود را کشف و ضبط کردند.  

سرهنگ سياهپور تصريح نمودند: متهمان پس از دستگيري جهت سير مراحل قانوني با تشکيل پرونده اوليه تحويل مقامات قضائي شدند.  

فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک و فعاليت سوداگران مرگ، مراتب را با مرکز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند.  

 
خبرنگار سید مصطفی گنجی

کشف 9 کيلو گرم ترياک از مخفيگاه قاچاقچيان در شهرستان کهگيلويه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار