مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش فضای مجازی در حوزه فرهنگ موثر است لذا از تولیدات فرهنگی ولو در قالب انتشار کلیپ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۵۱۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 23 October 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌محمد احمدی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اینکه ماهیت انقلاب اسلامی فرهنگی است، اظهار کرد: ساختار شورای فرهنگ عمومی با سایر شوراها متفاوت است لذا چارچوب‌ها در این شورا مشخص باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دغدغه‌های حوزه فرهنگی گفت: در حوزه فرهنگ عمومی با دغدغه‌های مختلفی مواجه هستیم.

وی بیان کرد: جامعه با چالش‌هایی در حوزه فرهنگ مواجه است و باید بپذیریم که تهاجم فرهنگی باورهای دینی، سنتی و اعتقادی ما را در معرض تهدید قرار داده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و‌ بویراحمد با تاکید بر اینکه راهبرد حوزه فرهنگ مشخص شود، گفت: اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی مشخص شود و نباید وقت شورا را صرف مباحثی کنیم که در قانون دستگاه‌هایی برای آن تعریف شده است.

احمدی تصریح کرد: ورود به مباحث فرهنگی دستگاه‌ها باید طبق قانون صورت گیرد و اولویت‌های فرهنگی کلان کشور در استان بومی‌سازی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و اخلاق عمومی تاکید کرد و افزود: نباید منابع را به حوزه‌هایی اختصاص دهیم که خروجی مناسبی ندارد.

وی با بیان اینکه به مسائل فرهنگی به اندازه مسائل اقتصادی و عمرانی توجه دارم، گفت: تا زمانی که ندانم در حوزه فرهنگی کجا هستیم و چه کارهایی میخواهیم انجام دهیم نمی‌توانیم اعتباری اختصاص دهیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بخش فضای مجازی در حوزه فرهنگ موثر است لذا از تولیدات فرهنگی ولو در قالب انتشار کلیپ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حمایت می‌کنیم.

احمدی با بیان اینکه در این استان نیاز به کار فرهنگی بیشتری احساس می‌شود، گفت: شورای فرهنگ عمومی با برنامه بیشتر و اهداف مشخص‌تر و دقیقی ماموریت‌های خود را جلو ببرد.

برچسب ها: هنرمندان،
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار