راه و شهرسازی و تحرکات جاده ای
واقعیت امر جاده های استان این است که پیشرفت در بهبود کیفیت آن ها از عهده ی یک دستگاه و یک متولی کاملا خارج است و نیاز به یک عزم جدی دارد.
کد خبر: ۵۱۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳ 22 October 2017
وضعیت جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد که برای یک مسافرت ایمن ، نیاز به تدابیر ویژه دارد و البته پروژه های تعریف شده و نیمه تمام از قبل مانده ، چنان بر دوش مدیریت اجرایی استان سنگینی می کند که مجال بازی های سیاسی را از موافقان و مخالفان مدیران گرفته است .
واقعیت امر جاده های استان این است که پیشرفت در بهبود کیفیت آن ها از عهده ی یک دستگاه و یک متولی کاملا خارج است و نیاز به یک عزم جدی دارد.
ظاهر امر از فعالیت های جدی و پیگیر مسئولین راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام این استان خبر می دهد اما باید پذیرفت که در صورت همکاری نکردن و اولویت نداشتن پروژه های جاده ای برای مدیریت ارشد استان ، نباید چندان امیدوار به تکمیل این پروژه ها بود.
مدیر کل اه و شهرسازی هم خود را به هر آب و آتشی می زند بلکه بتواند گره ای از گره های جاده های این استان باز کند به گونه ای که مجبور است هر روز را بر سر پروژه ای سپری کند .
در هفته جاری علیمردانی روز های شلوغی را پشت سر گذاشت و به همراه کارشناسان خود در سردسیر و گرمسیر با نمایندگان آخرین وضعیت جاده ها را بررسی کردند.
بازدید از تقاطع غیر همسطح گندی خوری
روز شنبه علی محمد احمدی ، حاج غلامرضا زارعی ، محمدعلی علیمردانی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از تقاطع غیر همسطع گندی خوری  بازدید کردند.
علیمردانی در این بازدید گفت:این تقاطع در قطعه اول راه اصلی پاتاوه-دهدشت به طول ۴۵۶۶ متر و با برآورد ۸۰ میلیارد ریالی در حال ساخت می باشد .
 
از باباکان - چرام با تاجگردون تا تقاطع غیر هم سطح گندی خوری با زارعی + تصاویر 

وی افزود: احجام تقاطع گندی خوری با خاکبرداری ۲۵۲۰۰۰متر مکعب ،خاکریزی ۱۲۴۰۰۰ متر مکعب ،آرماتوربندی۱۹۶ تن،قالب بندی ۳۴۰۰۰مترمربع و بتن ریزی ۲۴۵۰مترمکعب توسط شرکت عمرانی و صنعتی پارس گرما در حال احداث می باشد.
باید خاطر نشان کرد: پروژه پاتاوه-دهدشت از پروژه های ملی و استراتژیک به طول ۱۳۶ کیلومتر با هدف ارتباط بیش  ۴۰۰از  روستا و خارج کردن بخش لوداب و شهرستان دهدشت از بن بست و همچنین کاهش ۲۱۷ کیلومتر مسافت بین بندر امام خمینی(ره) و اصفهان می باشد.
بازديد از قطعات 1 و2 پروژه بهسازي راه اصلي تقاطع شهرك صنعتي چهار بيشه-امامزاده جعفر-باباكلان-چرام
مدیر کل راه وشهر سازی استان كهگيلويه و بويراحمد ،به همراه جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني از قطعات 1و2 پروژه بهسازي راه اصلي تقاطع شهرك صنعتي چهار بيشه-امامزاده جعفر-باباكلان-چرام  بازدید کرد.
 
از باباکان - چرام با تاجگردون تا تقاطع غیر هم سطح گندی خوری با زارعی + تصاویر 

دكتر محمد علي عليمرداني  گفت : با حضور استاندار ،نماينده محترم مردم شريف گچساران و باشت وجمعي از مسئولين استاني و شهرستاني از قطعات 1 و2 بهسازي راه اصلي تقاطع شهرك صنعتي چهار بيشه-امامزاده جعفر-باباكلان-چرام بازديد به عمل آمد.
وي در ادامه بيان كرد: قطعه اول اين پروژه به طول 9 كيلومتر و 697 متر با 26 در صد پيشرفت فيزيكي و قطعه دوم به طول 6 كيلومتر و 243 متربا پيشرفت فيزيكي 24 درصد در دست اجرا مي باشد.
عليمرداني افزود : احجام كاركرد در قطعه اول ، خاكبرداري به ميزان 934050 متر مكعب،خاكريزي 13400 متر مكعب و بتن ريزي 654 متر مكعب و در قطعه دوم ، خاكبرداري به ميزان 1050100  متر مكعب و بتن ريزي 268 متر مكعب  تاكنون صورت پذيرفته است.
بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی و محوطه سازی
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه بویراحمد از پیشرفت فیزکی ۹۷درصدی پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت خبر داد.
دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و وبویراحمد،دکتر تاج گردون نماینده مردم شریف گچساران و باشت ، دکترعلیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی  از قسمت های مختلف بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت بازدید کردند و در جریان میزان پیشرفت فیزیکی و آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
 
از باباکان - چرام با تاجگردون تا تقاطع غیر هم سطح گندی خوری با زارعی + تصاویر 

محمد علی علیمردانی طی این بازدید گفت: بیمارستان 32 تختخوابی باشت ، در سه طبقه زیر زمین، هم‌کف و طبقه اول  و نیز دربخش های تخصصی از جمله کودکان، زنان و زایمان، داخلی ، جراحی و دو اتاق عمل می باشد.
وی افزود:پروژه بیمارستان 32 تختخوابی باشت با زیر بنای ۴هزار و ۲۷۵ متر مربع در حال احداث می باشد و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی  در دو فاز که در فاز اول ۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و در فاز دوم ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ازچرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
بابابگوبه دادچرام وجاده باشت ودهدشت چرام برسید.این فاجعه است زمستان چطوربااین جاده سردسیرکه همه صعب العبوروبرفگیرودارای ریزش میشودعبورکرد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار