خطاب به سیاسیون و مسوولین آموزش و پرورش استان ک.ب
مناصب در جمهوری اسلامی از خواست و اراده مردمی صورت می گیرد پس لطفا در انتخاب های تان خواست و اراده مردم را متجلی کنید.
کد خبر: ۵۱۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 22 October 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
با سلام و احترام
خطاب به سیاسیون و مسوولین آموزش و پرورش استان ک.ب
در باب انتخاب ریاست آموزش و پرورش دیشموک
لطفا حال آموزش و پرورش دیشموک را دریابید. فرهنگیان محترم در این منطقه محروم و کم تر برخوردار مشکلات و تنگناهای زیادی نسبت به سایر مناطق استان دارند. این منطقه با توجه به فقر مادی و سرانه درآمدی خیلی پایین مردم نیازمند مدیریتی تعامل گرا، متخصص، مردمی است.
از شروع دولت یازدهم، از معدود نهادهایی که متاسفانه از نیروهای اعتدال گرا به دور بوده است و با تغییرات مدیریتی وضع وخیم تر شده است، مدیریت آموزش و پرورش دیشموک بوده است و دلیل آن عدم شنیدن خواست و نظر فرهنگیان و اولیا و دانش آموزان بوده است.
آموزش و پرورش دیشموک و کلا محیط های آموزشی، بزرگترین سرمایه شان بدون اغراق نیروی انسانی خصوصا معلمین هستند، این قشر با سطح بالای بلوغ فکری ، نیازمند مدیریت فردی است که بتواند به نحو احسن با مدیریت مشارکتی و حمایتی در تمامی ابعاد آموزشی و تربیتی کل ذی نفعان این نهاد را اقناع و راضی نگه دارد فلذا با سبک مدیریت آمرانه، فردمحوری و خودکامگی از درون خواهدخشکید.
ما نیازمند مدیریتی هستیم که از جایگاه والایی بین کل ذی نفعان این جامعه چند ده هزار نفری برخوردار باشد. از سیاسیون دخیل در تعیین این سمت حساس که اکثر این سیاسیون خود مفتخر به کسوت فرهنگی نیز هستند خواهشمند هستیم که با حتی حضور در منطقه و شنیدن خواسته فرهنگیان و سایر ذی نفعان این نهاد، با در نظرگرفتن خواسته های فرهنگیان دیشموک و نقش آموزش و پرورش در تمامی مناسبات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه با تدبیر و مشورت به انتخاب فرد شایسته ای مبادرت ورزند.
ما فرهنگیان نفوذ و تاثیر شما را در انتخاب جایگاه های مدیریتی فی نفسه خوب می دانیم و مطمئنا در هر طیف و گروه سیاسی افراد شایسته زیادی هستند که می توانید با انتخاب اصلح، در وهله ی اول به رضایتمندی کل ذی نفعان جامعه فرهنگیان و درثانی به حفظ و افزایش اعتبار طیف و گروه سیاسی خود در جامعه دست یابید.
مناصب در جمهوری اسلامی از خواست و اراده مردمی صورت می گیرد پس لطفا در انتخاب های تان خواست و اراده مردم را متجلی کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار