اختصاصی تابناک/تابناک گزارش می دهد؛
جلسه ستاد تنظیم سوخت شهرستان صبح امروز در محل فرمانداری کهگیلویه تشکیل شد.
کد خبر: ۵۱۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 21 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،جلسه ستاد تنظیم سوخت شهرستان با حضور مدیران ادارات مختلف و بخشداران چاروسا،دیشموک و سوق در محل فرمانداری شهرستان تشکیل شد.
در این جلسه در مورد تأمین سوخت مناطق فاقد گاز بخصوص بخش های تابعه در فصل بارش بحث و گفتگو شد.
بخشدار سوق در این جلسه بار دیگر در مورد مهاجرت اهالی بخش سوق و خالی شدن روستاها از سکنه اعتراض کرد.
تورج رزمجو گفت: روستاهای بی بی زلیخایی،تراب،بلوط بنگان و روستاهای حوزه دژکوه که بهترین منطقه گردشگری و در واقع یکی از قطب های کشاورزی در سطح شهرستان کهگیلویه هستند به علت نداشتن گاز و حداقل امکانات اولیه خالی از سکنه شدند.
وی با بیان اینکه شبکه لوله های آب این مناطق به طور کلی تعویض شده و همچنین طرح هادی نیز در این مناطق اجرا شده است افزود: فاصله ابن روستاها تا خط لوله گاز ۵ کیلومتر میباشد اما دلیل اینکه این مناطق گاز رسانی نمیشود را نمیدانم.
بخشدار سوق گفت: در سالهای گذشته بارهای بسیار زیادی با مدیران شرکت گاز موضوع را درمیان گذاشتم حتی مدیران عامل گاز را نیز به منطقه برده و از نزدیک همه چیز را به آنها نشان دادم و عاجزانه درخواست کردم هرچه زودتر گازکشی این مناطق عملیاتی شود اما تا امروز جز وعده وعیدهای توخالی چیز دیگری دریافت نکردم.
رزمجو گفت: بارهای زیادی مردم بخش سوق به بخشداری مراجعه کردند و خواستار گازرسانی این مناطق شدند اما حقیقتأ جوابی نداشتم به آنها بدهم.
روستای چغل یکی از روستاهای دارای لوله کشی گاز بوده و فاصله آن تا روستای تراب کمتر از ۵ کیلومتر است.
از روستاهای حوزه دژکوه و بخش سوق تقریبأ ۱۰ روستا خاله از سکنه شده است و اگر این روند ادامه پیدا کند دیگر هیچ کسی در این مناطق نمی ماند و علنأ یکی از معدود مناطق گردش پذیر و قطب های بخش کشاورزی را از دست خواهیم داد.
رییس شرکت گاز کهگیلویه در این باره گفت : در مبحث روستای تراب به دلیل بالا بودن هزینه تأمین خط لوله و میزان بالای سرانه در حال حاضر عملیات گازرسانی را نمیتوانیم انجام دهیم و هم اکنون در حال رایزنی هستیم تا با مکمل کردن آنها با روستاهای دیگر میزان سرانه را کمی پایین بیاوریم.
تورج رزمجو در این مورد بسیار پیگیر بوده و همچنان تا عملیاتی شدن گاز رسانی به این مناطق دست از تلاش برنخواهد داشت.
در پایان گفتنی است که در یک نظرسنجی در مردادماه تورج رزمجو بعنوان فعالترین و مردمی ترین بخشدار کهگیلویه بزرگ از سوی مردم انتخاب شده است و این نشان از تلاش شبانه روزی ایشان در تأمین خواسته ها و مشکلات اهالی بخش سوق میباشد.


خبرنگار : سید مصطفی گنجی


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناپ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
آقای رزمجو یکی از معدود بخشدارانی است که از بیشترین تلاش، بهترین ثمربخشی و بالاترین رضایت مندی برخوردار بوده و از هیچ کوششی در اعتلای هدف خدمتگزاری خود دریغ ندارند. که امیداست در دولت تدبیر و امید بر شایستگی ایشان توجه نموده و به درجات بالاتر که مستحق نیز میباشد نائل آید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار