کد خبر: ۵۱۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 21 October 2017
در بدو ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد جمعی از مردم سی‌سخت در اعتراض به محل احداث تصفیه‌خانه شهرستان دنا خواستار بیان معضلات احداث فاضلاب در این مکان برای استاندار شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد‌علی احمدی که مدت یک ماهی است سکان مدیریت استان به عنوان نماینده عالی دولت را بر عهده گرفته در ادامه سفرهای شهرستان خود امروز به دنا به شهرستان دنا و شهر سی‌سخت سفر کرد.

در بدو ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد جمعی از مردم سی‌سخت در اعتراض به محل احداث تصفیه‌خانه شهرستان دنا خواستار بیان معضلات احداث فاضلاب در این مکان برای استاندار شدند.
 
 استقبال از استاندار با بنر اعتراضی !

یکی از شهروندان سی‌سخت به نمایندگی از دیگران گفت: احداث تصفیه خانه فاضلاب در کنار پارک گردشگری سی سخت، مرکز بستر درمانی و منازل مسکونی و زراعت مردم مخالفیم چراکه در ایام تابستان و وزش باد بوی نامطبوع تمام شهر را در بر خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: قرار بود وضعیت این پروژه تعیین تکلیف شود اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است و آسایش و آرامش مردم گرفته شده است و تنش‌هایی در حال ایجاد شدن است.

اما استاندار که کهگیلویه و بویراحمد در ادامه پاسخ به اعتراضات مردم سی سخت با بیان اینکه شهرستان دنا به عنوان یک سرمایه برای استان و کشور است، گفت: برای این منطقه گردشگری‌پذیر برنامه داریم که با اجرای این برنامه‌ها مشکل اشتغال جوانان بیکار را رفع کنیم.

احمدی تصریح کرد: آنچه خیر و صلاح مردم باشد را اجرا می‌کنیم و در اجرای طرح‌ها باید بهداشت و نمای گردشگری شهر حفظ شود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح فاضلاب برکاتی زیادی به همراه دارد و منجر به حفظ بهداشت می‌شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به مردم قولی نمی‌دهم که نتوانم آن را اجرا کنم اما قول می‌دهم با تشکیل کمیته فنی نشست کارشناسی این موضوع را بررسی کنم و با حضور آب فاضلاب و محیط زیست نشست کارشناسی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار