کد خبر: ۵۱۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 21 October 2017
دو تیم بزرگ پایتخت در آستانه حذف از دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا هستند و ظاهرا مسئولان فدراسیون نیز در جریان این موضوع قرار دارند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا محدودیت های شدیدی اعمال کرده و باشگاه ها باید مجوز حرفه ای لازم را کسب کرده و بدهی هم نداشته باشند.

به گزارش نامه نیوز، محدودیت های اعمال شده باعث شده تاکنون باشگاه های ثروتمند در عربستان و امارات مجوز لازم را دریافت نکنند و این اتفاق در انتظار برخی باشگاه های ایرانی نیز هست.

اخبار موثق حکایت از آن دارد که استقلال و پرسپولیس به همراه نفت تهران به علت داشتن بدهی های فراوان شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان ندارند چرا ارقام بدهی آنها بسیار بالاست.

ظاهرا مسئولان فدراسیون فوتبال نیز در جریان ماجرا هستند اما گویا قرار است مانند محرومیت هایی که اخیرا برای استقلال و پرسپولیس رخ داده این اتفاق نیز به طور ناگهانی اطلاع رسانی شود.

در این بین تنها تراکتورسازی تبریز است که شانس بیشتری برای دریافت مجوز حضور در لیگ قهرمانان را دارد و در صورت حذف پرسپولیس، استقلال و نفت تهران، تیم های صنعتی سپاهان، ذوب آهن و پیکان می توانند امیدوار به حضور در لیگ قهرمانان باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار