کریمی‌نژاد در ادامه به بی‌عدالتی‌ها و تبعیض‌های موجود در سطح استان اشاره و گفت: مردم این شهرستان بخیل نیستند و دوست دارند خدمات به صورت یکسان و متناسب با ضرورت‌ها در استان تقسیم شود.
کد خبر: ۵۱۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 21 October 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، دارا کریمی‌نژاد در دیدار مردم شهرستان لنده با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل شهرستان لنده گفت: شهرستان لنده از دیرباز مرکز سیاسی و تحولات استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

وی افزود: معضلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از جمله عواملی بوده که مانع از پیشرفت و توسعه شهرستان لنده طی ادوار گذشته تا کنون شده و این امر معضل بزرگی برای این شهرستان می‌باشد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: این شهرستان به لحاظ ظرفیت و پتانسیل فرصت توسعه و پیشرفت را می‌تواند در ابعاد مختلف فراهم سازد و این نیازمند توجه جدی مسؤولان است.

کریمی‌نژاد به فرصت کاشت بیش از 700 هکتار انجیرکاری در شهرستان لنده اشاره و ادامه داد: این شهرستان می٬تواند قطب کشاورزی استان در بحث انجیرکاری و کشاورزی باشد؛ اما این امر مستلزم حمایت همه‌جانبه مدیران و مسؤولان و تخصیص اعتبار لازم می‌باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بیکاری در این شهرستان علیرغم وجود معادن فسفات و گچ و ظرفیت‌های متعدد دیگر به یک معضل تبدیل شده و در هر خانواده‌ای که وارد شویم دو الی سه نفر تحصیلکرده بیکار را شاهد هستیم.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده ادامه داد: وضعیت فرش دستباف لنده در سطح استان زبان‌زد بوده و دارای کیفیت بسیار عالی می‌باشد که می‌تواند موجبات پیشرفت صنایع دستی در شهرستان اولین‌ها را فراهم سازد.

کریمی‌نژاد به جاده ارتباطی لنده به تراب و دهدشت(پاتاوه) اشاره و افزود: پل تراب نیازمند 40 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بوده که امیدواریم در سطح استان این اعتبار برای رهایی و خروج از بن بست به لنده اختصاص یابد.

وی به مشکل مخزن آب و ضرورت تأمین اعتبار در این حوزه اشاره و خاطرنشان کرد: فرهنگ یکی از موضعات مهم و اساسی بوده کهع نیازمند توجه جدی مسؤولان بوده، در سال گذشته بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار برای این شهرستان تخصیص داده شد ولی تنها 3.8 درصد آن اختصاص یافته است.

کریمی‌نژاد در ادامه به بی‌عدالتی‌ها و تبعیض‌های موجود در سطح استان اشاره و گفت: مردم این شهرستان بخیل نیستند و دوست دارند خدمات به صورت یکسان و متناسب با ضرورت‌ها در استان تقسیم شود.

وی افزود: این مردم از تبعیض در تقسیم اعتبارات و امکانات و بی عدالتی‌ در توزیع رنج می‌برند ؛ مردم شهرستان لنده خواستار رفع تبعیض‌ها هستند.

فرماندار لنده در ادامه به برگزاری کنگره بزرگداشت آیت‌الله ملک‌حسینی در سطح استان اشاره و گفت: آیت‌الله ملک‌حسینی مردم‌داری و خدامحوری، شجاعت و جسارت و عدم تعلق را وجهه همت خود قرار داده بود و برای دفاع از این استان تلاش بسیاری کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار