همزمان با دومین روز از هفته تربیت بدنی ، مسابقات ، فوتسال معلمان تربیت بدنی مناطق سردسیر استان با شرکت 4 تیم برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 20 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز گذشته و در آئین افتتاحیه ی این مسابقات ،معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، با اشاره به فواید ورزش گفت : همانگونه که در سخنان بزرگان گفته شده است " عقل سالم در بدن سالم " ما به عنوان فرهنگیان باید سعی کنیم مروج روحیه ورزشکاری در میان جامعه و به خصوص دانش آموزان باشیم.
شاپور عباسی با اشاره به این موضوع که خود همیشه در برخی رشته های ورزشی به صورت جدی ، فعالیت داشته ام ، افزود : باید سعی کنیم در تشویق افراد مختلف به فعالیت های ورزشی پیش قدم باشیم که البته در خصوص جامعه دانش آموزی ، معلم می تواند یک الگوی خوب برای دانش آموزان باشد.
 
برگزاری مسابقات فوتسال مناطق سردسیر در یاسوج + تصاویر 
 
در ادامه این آئین ، کارشناس مسئول تربیت بدنی شهرستان بویراحمد ، به عنوان مسئول برگزاری مسابقات گفت : این مسابقات با حضور چهار تیم مناطق سردسیری استان و 4 تیم شرکت کننده ، در سالن پوریای ولی برگزار می شود .

شاهین ظهرابی افزود : در این مسابقات که به مناسبت  هفته ی تربیت بدنی برگزار می شود ، 2 تیم بطور مستقیم به مسابقات مرحله استانی راه می یابند و بهترین تیم سوم هم با انجام مسابقات با برخی حریان به این مرحله راه می یابند که این مرحله در تاریخ 4 / 8 / 96 برگزار می گردد.
 
 برگزاری مسابقات فوتسال مناطق سردسیر در یاسوج + تصاویر
 
تکمیلی:
لازم به توضیح است پس از برگزاری یک روزه این مسابقات ، نتایج به شرح زیر اعلام شد: مقام اول یاسوج،مقام دوم لوداب،مقام سوم دنا؛بدین ترتیب تیمهای یاسوج و لوداب به مسابقات مرحله استانی که درتاریخ96/8/4برگزار می شود راه یافتند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار