تابناک گزارش می دهد؛
آ میر احمد تقوی با اشاره به وجود برخی محرومیت‌ها و نابرابری‌ها در بعضی از مناطق استان، اظهار امیدواری کرد توسعۀ متوازن در دستور کار تیم مدیریتی استان قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۱۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵ 18 October 2017
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،صبح امروز (سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶) دکتر احمدی استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد، به اتفاق حاج عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویۀ ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونین و مدیران کل استانداری و مسئولین شهرستانی با آمیر احمد تقوی در دهدشت دیدار کردند.
در این دیدار آ میر احمد تقوی توصیه های کوتاهی به استاندار و مسئولان داشت که به نظر می رسد عمده ی مشکلات استان عدم توجه به همین چند توصیه باشد چرا که توسعه نامتوازن و جزیره ای استان ، باعث عدم هماهنگی در برنامه های کهگیلویه و بویراحمد شده است به گونه ای که روند مهاجرت از برخی مناطق استان به سمت مرکز استان به گونه ای است که در آینده مشکلات استان دوچندان خواهد شد.
تقسیم بودجه بر اساس نیاز و ضرورت هر یک از مناطق مهمترین موضوعی است که این روزها سر و صدای زیادی در رسانه ها داشته و نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم به شدت به آن معترض است.
حال آ میر احمد تقوی هم در دیدار با استاندار ، به وی این توصیه را داشته است که در این خصوص اقدام لازم را به عمل آورد که باید دید علی محمد احمدی تا چه میزان توانایی دارد در خصوص توصیه های آ میر احمد تقوی اقدامات عاجل و فوری را انجام دهد.
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در این دیدار آ میر احمد تقوی ضمن خیر مقدم به استاندار و دعا برای توفیق ایشان در خدمت به مردم، توصیه‌هایی جهت توجه مسئولان به همۀ مناطق استان بصورت برابر و تقسیم بودجه بر اساس نیازها، و تلاش در جهت رفع محرومیت‌های مردم وفادار و انقلابی مناطق مختلف استان نمود.
ایشان با اشاره به وجود برخی محرومیت‌ها و نابرابری‌ها در بعضی از مناطق استان، اظهار امیدواری کرد توسعۀ متوازن در دستور کار تیم مدیریتی استان قرار بگیرد.
 
دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با پدر معنوی کهگیلویه / توصیه میراحمد تقوی به استاندار چه بود؟+تصاویر 
 
احمدی در این دیدار با اشاره به بعضی از مشكلات استان، اظهار داشت: در راستای رفع محرومیت‌ها در استان تمام تلاش خود را به کار می‌بریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: علی‌رغم اینکه در نیمه دوم سال مسئولیت خدمت رسانی به مردم ولایت‌مدار این استان را پذیرفته‌ام تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات در استان به کار می‌گیرم.
وی ابراز کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌ها و مواهب خدادای بسیاری است که نیازمند یک بازنگری در شیوه مدیریتی و یک مشارکت و همت همگانی است.
احمدی تصریح کرد: بدون شک در انتخاب مسئولان شایسته سالاری، تعهد، تخصص و مسئولیت پذیری ملاک است و از انتصاب قومی و قبیله‌ای جلوگیری می‌شود.
وی بیان کرد: استان در بعضی از شاخص‌ها نیازمند تخصیص اعتبار ویژه است و در این مسیر نیازمند راهنمایی و کمک جامعه روحانیت استان نیز هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار