علی اکبر فرهنگی نسب : امیدوارم شوراها بتوانند بازوی محکمی برای دولت باشند در همراهی ما و بیان مشکلات مردم و در انتخاب دهیاران قبل از انتخاب مشورت کنند و اگر هدفی جز خدمت رسانی به مردم را ندارید در شورا شرکت نکنید.
کد خبر: ۴۸۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴ 24 August 2017
علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار شهرستان بهمئی در این مراسم ابتدا با سلام بر روان پاک امام و شهدا و آرزوی طول عمر برای رهبری انقلاب و توفیق روز افزون به خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی بخصوص دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی رئیس جمهور محترم و تشکر از شوراها و دهیاران و شهردار گذشته که به مردم خدمت کردند گفت: مسئولیتی که از طرف مردم به شما واگذار شده اگر با دقت و حسن نیت به آن نگاه کنید جای تبریک دارد.

فرهنگی نسب گفت: نظام جهوری اسلامی بر اساس رای مردم و با نظر مردم است در همه زمینه ها از کوچکترین روستا تا بالاترین مقام همه و همه نقش مردم را در انتخاب دخیل می کند شما هیچ جایگاهی در این نظام نخواهید یافت مه مردم در آن نقش نداشته باشند

فرماندار بهمئی در ادامه گفت: شوراها دهیاران انتخاب می شوند تا دولت را یاری کنند و مسئولیتی که بر ما محول شده بسیار سنگین است به نحوی که اشتباه یک عضو شورا بر همه ما تاثیر خواهد گذاشت اعتقاد دارم که تصمیم اشتباه یک عضو شورا می تواند مصیبت بار باشد.
 
برگزاری آیین تحلیف دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بهمئی / باغ سخا رئیس شورای شهر لیکک شد 

فرهنگی نسب با اشاره به اینکه شوراها همه مردم را در نظر بگیرند و در تصمیم گیری تعصب ، غرور، منیت و … را رعایت کنند تا شورای موفق تری داشته باشند افزود: در تصمیم گیری مهم ترین اصل از خودگذشتگی باشد و به نظر مردم احترام بگذارید جو روستا و شهر را ببینید و بعد متناسب با آن تصمیم بگیرید.

وی در ادامه افزود: آر تشخیص داده شود که شورا تصمیماتی که میگیرد باعث تنش در روستا و شهرستان می شود با رعایت قانون در شورای تامین جلو آن گرفته خواهد شد حفظ احترام خواهد شد مردم و ریش سفیدان برای ما مهم است.
 
برگزاری آیین تحلیف دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بهمئی / باغ سخا رئیس شورای شهر لیکک شد 

علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار شهرستان بهمئی افزود: امیدوارم شوراها بتوانند بازوی محکمی برای دولت باشند در همراهی ما و بیان مشکلات مردم و در انتخاب دهیاران قبل از انتخاب مشورت کنند و اگر هدفی جز خدمت رسانی به مردم را ندارید در شورا شرکت نکنید

فرهنگی نسب در پایان گفت: در شهرستانی که بیشترین آمار بیکاری را دارد سعی شود یک جوان بیکار را بعنوان دهیار انتخاب کنید و کارمندان را در دهیاری به کار نگیرید درست است که تنوع فکری در شوراها برای ما مسئولین جای نعمت است ولی اگر دهیاری که انتخاب می کنید با دولت همدل و هم فکر باشد یقین بدانید که همکاری بیشتری با آن خواهیم کرد .

 برگزاری آیین تحلیف دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بهمئی / باغ سخا رئیس شورای شهر لیکک شد

شعبان بهمئی به نمایندگی از اعضای شورای شهر لیکک در مراسم تحلیف ضمن خیر مقدم خدمت حضار گرامی و حاضر در جمع گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی که به چهلمین سال خود نزدیک می شود بیش از ۳۰ انتخابات در آن برگزار شد که یکی از این انتخابات ها نتیجه اش ما شوراها هستیم در خدمت مردم ها هستیم.

شعبان بهمئی گفت: نمایندگان مردم می خواهند کارشان را شروع کنند باید مردم از نمایندگان استقبال ویژه ای می کردند مردم فقط شور اشتیاق خود را به موقع انتخابات نشان ندهند این نحوه استقبال مردم این نتیجه را می رساند که مردم دنبال کار و تلاش از طرف نمایندگان نیستند پس در خصوص برنامه باید اطلاع رسانی بهتری انجام می شد و مردم باید مطالبه گر باشند و این را با استقبال خوب نشان دهند.

عضو شورای دوره پنجم شهر لیکک در ادامه افزود: در خصوص مطالبه گری حرف اول را نمایندگان مردم باید بزنند این درحالی است که فرماندار، استاندار بخاطر بالا دستی ها نمیتوانند حرفی که شورا باید بزند آنها بزنند.
 
برگزاری آیین تحلیف دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بهمئی / باغ سخا رئیس شورای شهر لیکک شد 

وی در ادامه گفت: ما بعنوان نمایندگان مردم باید هوشیار و بیدار باشیم که در برابر انتخاب خود بعنوان نماینده مردم در برابر خدای خود در برابر خون شهدا، جانبازان، رزمندگان همه ما مسئول هستیم و بدانید در انتخاب هایمان در انتخاب شهردار ما فقط پاسخگو خون شهدا، ایثارگران هستیم باید به نحوی عمل شود که خدا را در نظر بگیریم.

شعبان بهمئی با بیان اینکه ما آخرت خود را برای دنیا دیگران نمی فروشیم گفت: اینطور نیست که بر اساس رانت بازی و طایقه و قوم گرایی و فامیلی کسی را شهردار کنیم و فردا هم در خصوص عملکرد آن پاسخگو نباشیم.

شعبان بهمئی درپایان گفت: این هم نیست که فردی شایسته، خوب و دست پاک باشد قربانی موضوع قوم گرایی شود خیر منظور این است که شورای شهر در انتخاب شهردار و شورای های روستا در انتخاب دهیاران باید اولین چیزی که در نظر میگیرند خدا را در نظر بگیرند

در پایان مراسم ، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا سوگندنامه شوراها را قرائت کردند.
 باغ سخا رئيس شوراي شهر ليكك مركز شهرستان بهمئي شد
ظهر امروز اولين جلسه رسمي پنجمين دوره شورای اسلامی شهر لیکک  براي انتخاب اعضاي هيئت رئيسه برگزار شد و اولين اعضاي هیئت رئیسه مشخص شدند.
 
 برگزاری آیین تحلیف دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بهمئی / باغ سخا رئیس شورای شهر لیکک شد

بعد از تعامل بين اعضاي شوراي شهر و برگزاري انتخابات نتايج به شرح ذيل اعلام شد:
فضل الله باغسخا رئيس و محمد روحي فرد به عنوان نايب رئيس پنجمين دوره شورای اسلامی شهر لیکک انتخاب شدند.
شعبان بهمئي و محمد لطفي به عنوان نمايندگان شوراي شهر در شوراي شهرستان و خليل دانشي به عنوان منشي شورا انتخاب شدند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار