تقدیری متفاوت به مناسبت روز خبرنگار
در اقدامی قابل تحسین در یک نشست تجلیل از خبرنگاران فعال در استان کهگیلویه و بویراحمد که در شهر یاسوج برگزار شد ، یکی از خبرنگاران به صورت غیر منتظره با اهداء تقدیرنامه هایی از مدیر و روابط عمومی دستگاه دولتی تقدیر نمود.
کد خبر: ۴۸۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 20 August 2017

برای کسی که در عرصه خبر کار می کنند ، جایگاه روابط عمومی بسیار معلوم و مشخص است و می داند که وقتی یک دستگاه دولتی در زمینه همکاری با رسانه ها گزینه تعامل و همکاری را برگزیند ، چه کمکی به بهبود اقدامات و رفع نقایص می شود.
همزمان با روز خبرنگار و به فواصل چند روز قبل و یا بعد از این روز ، برخی ادارات با برگزاری نشست هایی از خبرنگاران فعال تجلیل نموده و سعی می کنند باب تعامل و همکاری را با یکدیگر باز نمایند. اینگونه مراسمات تجلیل یک طرفه است و معمولا مدیران از خبرنگاران تجلیل می نمایند. اما در اقدامی قابل تحسین در یک نشست تجلیل از خبرنگاران فعال در استان کهگیلویه و بویراحمد که در شهر یاسوج برگزار شد ، یکی از خبرنگاران به صورت غیر منتظره با اهداء تقدیرنامه هایی از مدیر و روابط عمومی دستگاه دولتی تقدیر نمود که این اقدام مورد تحسین و تقدیر دیگر خبرنگاران قرار گرفت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به مناسبت روز خبرنگار ، مراسم تجلیلی از طرف ، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد که در جریان برگزاری مراسم ، یکی از خبرنگاران اقدام به تقدیر از مدیر عامل و روابط عمومی شرکت مذکور نمود.
اسحاق باقرزاده ، دبیرخبرگزاری بسیج  در استان در خلال مراسم تجلیل ، با اهداء تقدیرنامه هایی از مهندس راهزادی به عنوان مدیر عامل و ضرغام علیبازی به عنوان روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد ، تقدیر نمود.
باقرزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک ، این اقدام را در راستای ارج نهادن به اقدامات مهندس راهزادی در مدت فعالیت خود در این پست و همکاری مستمر با رسانه ها عنوان کرد و گفت : خدمت رسانی به مردم باید در اولویت برنامه های دستگاه های دولتی، بخصوص دستگاههایی که به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند قرارگیرد که باید نهایت دقت را در امر تکریم ارباب رجوع داشته باشند.
وی ابراز داشت با بررسی های میدانی و اخبار و گزارش هایی که از مناطق مختلف و روستاهای محروم برای این خبرگزاری در راستای اطلاع رسانی انجام دادم مردم از مستخدمین خود در شرکت برق رضایت داشتند  وظیفه خود  دانستم که با تقدیر از  این عزیزان که در خدمت به مردم شب و روز نمی شناسند در راستای تلاش بیشتر گام بردارم.
 
 تجلیل روز خبرنگار می تواند دو طرفه باشد / وقتی مدیر و روابط عمومی دستگاه دولتی تجلیل می شوند + تصاویر
 
دبیر خبرگزاری بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمدبا بیان اینکه عمق محرومیت عامل مهاجرت در روستاها و شهرستان های استان است گفت :مهاجرت اجباری حاشیه نشینی را فراهم می‌آورد و حاشیه نشینی نیز یک چالش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به وجود می‌آورد چرا که محیط حاشیه نشین، فساد و ناهنجاری به وجود می‌آورد و قانون در آنجا حکومت نمی‌کند. لذا مسئولان باید خدمات خود را به مناطق محروم و روستاها ارائه کنند.
وی همچنین گفت باید خداوند را شاکر باشیم که انقلاب اسلامی باعث شده است تا نعمت برق در استان کهگیلویه و بویراحمد به همه روستاهای بالای 10 خانوار برسد و عملکرد این مدیران ستودنی است و همه مدیران باید اینگونه جهادی پای کار باشند و به مردم خدمت کنند.
این خبرنگار هم استانی تاکید کرد بازوی مهم و اقتدار بخش یک دستگاه دولتی ، روابط عمومی آن دستگاه است . وقتی مدیری جایگاه رسانه و لزوم پاسخگویی به آن را بداند و بتواند یک روابط عمومی قوی و آگاه به حوزه ی خبر را در کنار خود قرار دهد ، اصحاب رسانه می توانند با تعامل بیشتری مشکلات را انعکاس و جوابیه ها را به مخاطبان خود منتقل نمایند. بر همین اساس با توجه به وجود این شاخص ، بر خود فرض دیدم به منظور تشویق دیگر ادارات ، برای در پیش گرفتن چنین رویه ای از این عزیزان تقدیر نمایم.
باقرزاده افزود : در زمینه انتقادات هم خوشبختانه ، روابط عمومی توانسته به موقع موارد را به مدیر انتقال و در سریع ترین زمان ممکن ، در صورت امکان ، مشکل را برطرف و یا نهایتا جوابیه ای در این خصوص تنظیم و ارسال نمایند که این گونه پیگیری برای خبرنگاران بسیار مهم و قابل تقدیر است.
باقرزاده در پایان گفت : خوشبختانه تعدادی از روابط عمومی های ادارات استان چنین خصیصه ای را دارند اما متاسفانه تعداد آن ها کم و انگشت شمار است و امیدواریم دیگر دستگاه ها هم اینگونه اقدامات را انجام داده و سعی نمایند بیشترین تعامل را با رسانه ها داشته باشند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار