تاجگردون : در صحن هم كه با برخي از افراد صحبت ميكنم ميگويند خيلي توانمند و زبِل است و هر كسي باهاش صحبت ميكند قانعش ميكنه و اين چهره خطرناكه و شايد يك احمدي نژاد ديگري شود.
کد خبر: ۴۸۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 18 August 2017
این روزها اگر سری به بخش استانی برخی خبرخوان ها بزنید با انبوهی از خبرها مواجه می شود که همه بر مدار جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی می چرخد ! ابتدا متعجب می شوید که مجلس چه ربطی به کهگیلویه و بویراحمد دارد؟! اما وقتی خوب دقت می کنید با نام تاجگردون و گچساران مواجه می شوید که این خبرخوان ها بر اساس اظهار نظرهای متعدد این روزهای وی ، خبرها را در بخش های استانی بروزرسانی می کنند.
آخرین اظهار نظر تاجگردون ، به حمایت زیرکانه از وزیر پیشنهادی جوان اما پر حاشیه دولت دوم روحانی و انتقاد رندانه و پر از کنایه به برخی وزرای پیشنهادی دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در یادداشت کوتاهی نوشت : اقاي روحاني در كنار وزراء كار كشته و بعضا خسته و يكي دو تا بي انگيزه يك جوان به مجلس معرفي كرد.
وی افزود : اين روزها ، وزیر پیشنهادی جوان وزارت ارتباطات مورد حمله جدي قرار گرفته و اطلاعاتي از برخي از سايتها به جامعه منتقل ميشود! بازجو ، مديركل شنود ، تفتيش كننده منازل ، عامل حصر، عامل لغو قرارداد اپراتور دوم ، مسئول شنود دفتر مطهري ، عامل ممنوع التصويري خاتمي و دهها موضوع ديگر.
تاجگردون در ادامه یادداشت خود نوشته است : در صحن هم كه با برخي از افراد صحبت ميكنم ميگويند خيلي توانمند و زبِل است و هر كسي باهاش صحبت ميكند قانعش ميكنه و اين چهره خطرناكه و شايد يك احمدي نژاد ديگري شود.
 
سخنان زیرکانه تاجگردون در حمایت از وزیر پیشنهادی زبِل! / انتقاد رندانه از برخی اعضای کابینه روحانی! + تصویر 
در نوشت : در اين چند روز چندين بار با ايشان صحبت داشتم و در صحن هم بسيار توانمند ظاهر شد. به نظر من انسان توانمندي است كه ميتواند در اين حوزه موفق شود. از مراجع رسمي هم به شكل دوستانه سوال كردم چيزي دريافت نكردم و اگر بخواهيم تمام حرفها را بپذيريم بايد حرفهايي كه در مورد خيلي از دوستان منجمله دكتر عارف هم زده ميشود بايد بپذيريم.
تاجگردون در نهایت می نویسد : به نظر من حيف است كه او راي نياورد. بايد اين ريسك را بپذيريم و ضمن مراقبت از توانش استفاده كنيم وگرنه اتفاقي نمي افتد يك خسته ديگر به ما معرفي ميشود و بايد به او راي دهيم. او جوان است و توانمند و مطابق شعارهاي روحاني و فراموش نكنيم اگر مقاومتهاي واعظي و ايشان نبود شايد امروز من نميتوانستم از اين فضا اين حرف را با شما بزنم !
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، وزیر پیشنهادی فناوری ارتباط ، به عنوان جوان ترین اعضای پیشنهادی کابینه است که با اتهامات بسیاری از طرف مخالفان مواجه است که بخشی از این اتهامات را غلام رضا تاجگردون در یادداشت کوتاه خود آورده است. 
 
وزیر پیشنهادی فناوری و ارتباط کیست؟
وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات: محمد جواد آذری جهرمی

محمد جواد آذری جهرمی وزیر پیشنهادی روحانی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات متولد سال در ۱۳۶۰ در شهر جهرم بوده و جوان‌ترین وزیر پیشنهادی کابینه دوازدهم است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی برق دانشگاه صنعت آب و برق است.

آذری جهرمی اردیبهشت سال گذشته باحکم واعظی وزیر ارتباطات به عنوان معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت معرفی شد.
وی از سال ۸۸ تا ۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را بر عهده داشت.
 
سخنان زیرکانه تاجگردون در حمایت از وزیر پیشنهادی زبِل! / انتقاد رندانه از برخی اعضای کابینه روحانی! + تصویر 

همچنین از سال ۹۳ تا ۹۵ به مدت دو سال عضو هیأت مدیره غیرموظف شرکت خدمات ارتباطی رایتل و عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت نیز بود. در سال ۱۳۹۵ نیز با تودیع خسروی، آذری جهرمی به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت معرفی و هم اینک نیز در این سمت مشغول به فعالیت است.

از دیگر مسئولیت‌هایی که آذری جهرمی در طول فعالیت در حوزه ارتباطات بر عهده داشته می‌توان به عضو کمیسیون عالی تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی، عضو کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای شورای عالی فضای مجازی، عضو ناظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی عضویت در کمیته ارتباطات ستاد بحران کشور، مجری طرح اجرای وظایف صیانتی و اجتماعی و فرهنگی در خصوص ارتباطات و فناوری ارتباطات، مسئول کمیسیون مشترک ICT ایران و عراق، مسئول کمیسیون مشترک ICT ایران و روسیه، نماینده جمهوری اسلامی ایران در اجلاس APT، رئیس کمیته ارتباطات اربعین در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر برگزاری جشنواره ملی کیفیت فاوا و دبیر همایش بین المللی کانکت ۲۰۱۶ اشاره کرد. از آذری جهرمی به عنوان جوانترین مدیر ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور یاد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
به درد نمی خورد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار