نشست اعضای شورای اسلامی شهرهای کهگیلویه با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و فرماندار و معاون فرماندار و بخشداران تابعه برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 17 August 2017
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد هدف اصلی از تشکیل این جلسه را ترسیم مسیری سازنده برای کل استان برشمرد و گفت: شهرستان کهگیلویه سومین شهرستانی است که چنین جلسه ای با این مفهوم و منظور در آن برگزار و پیشنهاد می گردد که در هر فصلی یک نشست برگزار و نتیجه آن به صورت مدون و منظم اطلاع رسانی گردد .
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،کرامت الله کریمی انتخابات شورای شهر را دموکراسی ترین نوع انتخاب در نظام دموکراسی دانست و گفت: ویژگیهای کلی از جمله خودساخته بودن، متکی به اصول دینی، مسلط و آگاه بودن بر قوانین، شجاعت در امر تصمیم گیری، هماهنگی با خرد جمعی از اهم مواردی است که اعضای شورای شهر برای ادامه و موفقیت در کار خویش باید سرلوحه وظایف و دانستنیهای خویش قرار دهند.
کریمی به فعالیتهای شورا و شهرداری در دوره چهارم اشاره کرد و افزود : در سطح شهرهای شهرستان با وجود کمبود اعتبار فعالیتهای قابل توجهی انجام گرفته ، که انتظار می رود با تقویت روحیه وحدت و همدلی در بین اعضای جدید شورای شهر در دوره پنجم بتوان سطح این فعالیتها را ارتقاء و موجب رضایت مندی بیشتر مردم شد.وی خاطرنشان کرد : در کنار خدمات ارائه شده مسائلی وجود دارد که می توان با مدیریت صحیح ، داشتن برنامه خوب و جامع ، قاطعیت در اجرای قانون ، بالابردن سطح درآمد و پیگیری دریافت اعتبار مورد نیاز با توجه به راهکارهای قانونی موجود وجلب مشارکت های مردمی با شفاف سازی در هزینه کرد درآمدها در جهت حل این معضلات گام برداشت.
 
نشست شورای اسلامی شهرهای کهگیلویه با مدیر کل سیاسی استانداری و فرماندار + تصاویر 

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بر ضرورت اجرای قانون وحمایت از منافع عمومی و رعایت عدالت در تخصیص مساعدت ها به بخش های مختلف توسط شهرداری تاکید کرد و گفت : در این راستا از این مجموعه حمایت لازم در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان صورت پذیرفته است. کریمی کار کردن برای مردم را توفیق الهی دانست و گفت:انتظار می رود که فضای کار درشهرستان ،فضای همدلی و تعامل بین مسئولان ومنتخبین مردم در شورای اسلامی شهر باشد و برای رفع مشکلات و معضلات از تمام ظرفیت ها و توان ها استفاده شود.
در ادامه کریمی افرود : در ۲۹ اردیبهشت امسال انتخاباتی صحیح و سالم علی رغم مسائل و مشکلات موجود در سطح شهرستان کهگیلویه با همت و تلاش مجموعه فرمانداری و دیگر عوامل اجرایی و با حضور حداکثری مردم برگزار شد که جای بسی تقدیر و سپاس دارد.
در ادامه این جلسه فرماندار کهگیلویه گفت : اعتماد مردم به مسئولان وخدمتگزاران نظام، وظیفه ما را در قبال آنها دو چندان کرده و این ارتباط و تعامل سازنده مسئولان با مردم ، عامل پیشرفت و ارتقاء شهرستان است و ما را در اجرای هر چه بهتر طرح های عمرانی وفرهنگی همراهی خواهد کرد.
علی پوزش انتخاب شهردار را یکی از وظایف اساسی اعضای شورای شهر دانست و گفت: انتظار می رود که اعضای شورای اسلامی شهر با تعامل و هماهنگی فردی توانمند را به عنوان شهردار انتخاب نمایند که بتوانند جواب اعتماد مردم را جلب و در جهت عمران و آبادانی شهر کوشا باشند.
 
نشست شورای اسلامی شهرهای کهگیلویه با مدیر کل سیاسی استانداری و فرماندار + تصاویر 

در ادامه معاون فرماندار کهگیلویه گفت: ناکارآمدی شورای اسلامی دور چهارم در شهر دهدشت به خاطر اختلافات نبوده زیرا تمامی مصوبات جلسات آنها با حضور حداکثری اعضا به تصویب می رسید.
اسلام خسروی داشتن نگاه عمرانی به شهر را یکی دیگر از خصیصه های مهم شورای اسلامی شهر دانست و اظهار داشت که یکی از وظایف شوراها نظارت بر عملکرد شهرداری است و یکی از مهمترین وظایف شهرداری زیباسازی شهرمی باشد.
خسروی دخالت امور سیاسی در امور اجتماعی را امری طبیعی دانست و گفت: مجموعه عوامل دولتی بر اساس اعتماد به رأی مردم دخالتی در انتخاب شهردار نخواهند نمود ولی انتظار می رود که شهردار منتخب شورا به مدیریت شهروند محور باور داشته باشد و سازمان اداره شهردارى را با این باور ساماندهى کند و شهر را در چارچوب خواسته هاى مردم مدیریت نماید.
در ابتدای این نشت اعضای شورای شهر ضمن معرفی خویش به بیان نقطه نظرات خود در مورد مسائل ومشکلات و مدیرت شهری پرداختند که در انتهای جلسه توسط مسئولین مربوطه جوابهایی داده شد.

خبرنگار سید مصطفی گنجی
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار