طاهره برومندزاده که دانشجوی پرستاری است گفت: بی شک تاریخ عقد و عروسی ما یعنی ۲۶ مرداد همیشه جشن ملت سرافراز ایران اسلامی به واسطه بازگشت آزادگان است.
کد خبر: ۴۷۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷ 17 August 2017
همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی عروس وداماد فرزندان ۲ آزاده در کهگیلویه وبویراحمد به خانه بخت رفتند.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، عروس و داماد هم استانی آغاز پیوند مشترک زندگی خود را با سالروز آزادی پدرانشان پیوند زدند.
سیدسجاد فضلیان فرزند سیدفاضل وطاهره برومندزاده فرزند علی که پدرانشان ۲ آزاده وجانباز دفاع مقدس هستندآئین جشن آغاز زندگی وعقد عروسی خود را در ۲۶ مردادماه ۹۶ برگزار کردند.

سیدفاضل فضلیان و علی برومند در عملیات پدخندق در ۴ تیر ۱۳۶۷ با هم به اسارت نیروهای بعث عراق درآمدند و پس از مدتی سیدفاضل جزء آزادگان ثبت نام نشده عنوان شد و با آزادی آزادگان درسال ۱۳۶۹ هر ۲ به کشور بازگشتند.

سیدفاضل فضلیان گفت:محل اسارت من و علی در عراق و محل کارمان پس از بازگشت به میهن در یکجا بود و این رفاقت وصلت ۲ فرزندمان را رقم زد که تصمیم گرفتیم ۲۶ مردادباشد.
 
 ازدواج دو فرزند در روز رهایی دو پدر + تصاویر

علی برومند زاده گفت:افتخار می‌کنیم که روز آزادی مان روز پیوند ۲ فرزندمان است.

طاهره برومندزاده که دانشجوی پرستاری است هم گفت: بی شک تاریخ عقد و عروسی ما یعنی ۲۶ مرداد همیشه جشن ملت سرافراز ایران اسلامی به واسطه بازگشت آزادگان است.

داماد که مدرک لیسانس دارد هم گفت: افتخار می‌کنم که پدرم از یادگاران دفاع مقدس و تاریخ ازدواجم سالروز برگشت پدرم است وجشن عروسیم جشن بازگشت ایشان است.
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
هی هی....چه بخور و بچاپی بشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار