فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از دستگيري چندین نفر توزيع کننده مواد مخدر و کشف بيش از هشت کيلو و 968 گرم در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ 17 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ "سيد محمد موسوي" در گفت‌ و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر گفت: ماموران کلانتري 11 در برخورد قاطعانه با خرده فروشان مواد مخدر در مناطق جرم خيز حوزه استحفاظي به يک دستگاه موتور سيکلت فاقد پلاک مشکوک که از راکب آن مقدار 12 گرم مواد مخدر از نوع هروئين را کشف و در این خصوص راننده موتورسیکلت را دستگیر کردند.

وی در ادامه فزود : ماموران در عمليات ديگري با هماهنگي مقام محترم قضايي در بازرسي از دو باب منزل شخصي به هويت افراد معلوم در يکي از محلات شهر دوگنبدان ، مواد مخدر به مقدار هشت کيلو و 340 گرم و 380 گرم سوخته ترياك و دو حلقه وافور کشف و همراه دو متهم دستگیر شده مراجع قضائی شدند.

موسوي بيان داشت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همكاري ماموران پاسگاه امامزاده جعفر ، حين كنترل خودروهاي عبوري و اجراي ايست و بازرسي محور گچساران به شيراز ، به يكدستگاه خودروي پژو 405 مشکوک و دستور توقف را صادر کردند که راننده این خودرو بدون اعتنا به دستورات پلیس اقدام به فرار نمود .
 
 دستگيري چند خرده فروش و توزيع کننده مواد مخدر در گچساران

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : راننده ضمن فرار به سمت شهر دوگنبدان و بعلت داشتن سرعت زياد در فلكه فرودگاه منحرف و به خودروي ديگري برخورد که ضمن رها نمودن خودرو با در دست داشتن بسته اي بصورت پياده به سمت منازل شهرك هدايت متواري كه پس از تعقيب با پرتاب بسته بروي پشت بام منزلي و فرار فرد مورد نظر 220 گرم مواد مخدر از نوع شيشه كشف شد.

سرهنگ موسوی در ادامه افزود: در این چند عملیات چهار نفر دستگير که با تشکيل پرونده قضايي همراه با مواد کشف شده توسط عوامل انتظامي تحويل مرجع قضايي شد و خودرو به پارکينگ انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه تصريح کرد: با مشارکت مردم شريف شهرستان گچساران در همکاري با پليس در سامانه 110 و هوشياري کارکنان انتظامي اين شهرستان، افيونگران و سوداگران مرگ و مواد مخدر بدانند شهرستان گچساران و بالاخص شهر دوگنبدان ، جايگاه ناامني براي هرگونه فعاليت وي شده و توصيه پليس براي اين گونه افراد، دست برداشتن از اين اعمال مي باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار