مدیر کل سیاسی دفتر استاندار در نشست با اعضای جدید و قدیم شورا:
کرامت الله کریمی با اشاره به اینکه سالم‌ترین انتخابات در استان برگزار شد به اعضای شوراهای شهر توصیه کرد که قوانین را به خوبی مطالعه تا مسلط به قوانین باشید و بتوانید به خوبی در موضعات مهم شورا و شهرداری قدرت دفاع داشته باشید.
کد خبر: ۴۷۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 17 August 2017
دیروز چهارشنبه ۲۵مرداد ماه جلسه ایی با حضور مدیر کل سیاسی دفتر استاندار ، بخشداران مرکزی و سرفاریاب، فرماندارو اعضای شورای قدیم و منتخبین شورای جدید شهر چرام در محل فرمانداری شهرستان تشکیل گردید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کرامت اله کریمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری ، در این نشست با تبریک به مردم شهرهای چرام و سرفاریاب به جهت انتخاب اعضای جدید شورای شهر و همچنین تبریک ورود آزادگان سرافراز به میهن ، گفت: هدف از این نشست هماهنگی و همدلی با حوزه سیاسی و همچنین تقدیر از زحمات شورای شهر گذشته می‌باشد.
شهرداری مقتدر ، مستقل و همسو با دولت تعیین کنید/ سالمترین انتخابات استان برگزار شد
کریمی با اشاره به رسالت مهم اعضای شورای شهر تصریح کرد: یکی از رسالت‌های مهم شما، انتخاب شهردار است که گاهی شهردار فعلی ابقا یا شهردار جدید انتخاب می‌شود که لازم است شهرداری انتخاب شود که با سیاست‌های دولت هماهنگ باشد و شهرداری مستقل و مقتدر انتخاب کنید.
 
 شورای شهر چرام شهرداری مستقل و مقتدر انتخاب کند/ سالم ترین انتخابات در استان برگزار شد + عدم حضور رکورد دار کسب رای شورا در جلسه و تصاویر

وی با اشاره به ویژگی‌های یک شهردار گفت: شهرداری انتخاب کنید که دارای تجربه مدیریتی، آگاهی و تجربه آن مرتبط با حوزه شهرداری باشد و مکانیزم مدیریت خوبی داشته باشدو اگر شهرداری باشد که اگر مصوبه شورای شهر به ضرر شهر باشد جلوی آن را بگیرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از کار بسیار خوب منتخبین پنجمین دوره شورای شهر چرام به جهت فضای بازی که برای همگان بازکردند و رزومه دریافت کردند بیان کرد: از اعضای شورای شهر می‌خواهیم که در اولین فرصت یک آسیب شناسی از عملکرد شوراهای گذشته داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سالم‌ترین انتخابات  در استان برگزار شد به اعضای شوراهای شهر توصیه کرد که قوانین را به خوبی مطالعه  تا مسلط به قوانین باشید و بتوانید به خوبی در موضعات مهم شورا و شهرداری قدرت دفاع داشته باشید.
با برنامه حرکت کنید و شناسنامه ی خوب شورایی درست کنید
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود ، خطاب به اعضای شورای شهر گفت : با برنامه حرکت کنید و از امروز  عملکردهای خود را مستند سازی کنید و یک شناسنامه خوب شورایی درست کنید.
وی بیان کرد: آغاز به کار رسمی شوراهای اسلامی شهر و روستا از یکم شهریورماه آغاز می‌شود و مراسم تحلیف منتخبین شورای دوره پنجم در فرمانداری برگزار می‌شود که می‌بایست اعضا محترم حضور داشته باشند.
 
 شورای شهر چرام شهرداری مستقل و مقتدر انتخاب کند/ سالم ترین انتخابات در استان برگزار شد + عدم حضور رکورد دار کسب رای شورا در جلسه و تصاویر

کریمی با اشاره به اینکه رسمیت جلسات با حضور دو سوم اعضا انتخابی شورا مقبول است تاکید کرد: مصوباتی که می‌گذرانید باید دارای ضمانت اجرایی باشد و با رای اکثریت مقبول است.

وی با اشاره به کمیته انطباق فرمانداری‌ها گفت: مصوباتی که مکانیزم قانونی فاصله دارد مصوب نکنید چرا که یک گفتمان منفی پیش می‌آید که فرمانداری مخالف می‌کند و سعی کنید مصوبات دقیقی اجرا شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های اعضای شورای شهر گفت: آدم‌هایی با تقوای درونی و پاکدست باشید، مقید به مسائل اخلاقی و از آبروی خودتان و شهرتان دفاع کنید، قدرت و شجاعت اقدامات بزرگ را داشته باشید و انسان‌های مستقلی با نگاه خدمت رسانی به شهروندان باشید.
 
 شورای شهر چرام شهرداری مستقل و مقتدر انتخاب کند/ سالم ترین انتخابات در استان برگزار شد + عدم حضور رکورد دار کسب رای شورا در جلسه و تصاویر
 
عدم حضور رکورد دار کسب رای شورا در جلسه
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دو تن از اعضای شورای جدید و قدیم ، در این جلسه حضور نداشتند که البته دلیل آن هم اعلام نشده است.
کرم الله سعیدی که رکوردار کسب رای ماخوذه در تاریخ انتخابات شوراها در شهرستان چرام و کرامت الله ارکیان به عنوان رئیس چندسال از دوره چهارم شورا ،دو عضوی بودند که در این نشست حضور نداشتند. تاکنون دلیل عدم حضور دو فرد تاثیر گذار شورای قبل و شورای فعلی در این نشست اعلام نشده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار